Øystein.F. Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Blizzard har røpa at dei jobbar med eit hemmeleg spel dei hevdar vil bli heilt fantastisk. Les mer Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Måtte det være Diablo 3! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Defenitivt Diablo 3. Noe annet så griner jeg. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Interessant. Kanskje mest sansynlig at det blir et nytt Diablo, noe som hadde vært kult. Warcraft 4 hadde vel vært det ultimate, men jeg tviler egentlig litt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Warcraft 3 er jo ikke helt ute av dato enda. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Når jeg først leste denne nyheten ble den presentert som at det var snakk om en helt ny franchise. Ut i fra sitatet syns jeg det godt kan tolkes at det neste prosjektet er D3 eller WC4, men det hadde vært litt kult med noe helt nytt også Lenke til kommentar
knaill Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg har mer troen på at det er noe helt annet. Blizzard har nok tenkt tanken at de ikke kan fortsette på de samme seriene til evig tid, og satt av en liten gruppe utviklere til å jobbe med et helt nytt konsept. Blir spennende å se hva de jobber med. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg har mine håp om noe helt nytt, men det er vel lettere sagt enn gjort. Jeg tror nok Diablo kan være rett ja. Jeg håper bare ikke på et "multi online" slik som WoW. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det kan gjerne være noe nytt. Men jeg lengter etter Action RPG fra Blizzard. De har dreisen på å komme med gode kvalitets spill. Å Action RPG sjangeren er den som passer meg. Det er vel også derfor ønsket. Om det ikke skulle være fortsettelse av Diablo, så gjerne vært noe annet jeg kan hacke og slashe på. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 krysser fingrene for D3! Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Diablo 3 hadde vært konge. Men jeg har mer tro på at det blir noe helt nytt. Og som Neppe så håper jeg på et Action RPG. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Når jeg først leste denne nyheten ble den presentert som at det var snakk om en helt ny franchise. Ut i fra sitatet syns jeg det godt kan tolkes at det neste prosjektet er D3 eller WC4, men det hadde vært litt kult med noe helt nytt også 9082562[/snapback] Jepp, uansett blir det spennende! Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Aha, de gjenopptar StarCraft Ghost! :!: Håper på Diablo 3 siden jeg aldri har hatt sansen for WarCraft eller StraCraft. =) Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 er nok diablo 3!:o kan ikke være warcraft 4 i og med at world of warcraft har ødelagt hele historien:) men hva enn det blir, blir det nok bra:D Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hvis dere følger med, så vet dere at Blizzard allerede har sagt at de ikke blir fler spill i RTS serien Warcraft, siden WOW tar over historien. Det blir D3 eller en helt ny franchise. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hvis dere følger med, så vet dere at Blizzard allerede har sagt at de ikke blir fler spill i RTS serien Warcraft, siden WOW tar over historien. 9083099[/snapback] Kilde? Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Uff Gud, ble sagt for en stund i et video intervju med en Blizzard representant. Sitter på jobb nå, men skal prøve å finne video linken når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
l_o_s_b Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Er litt usikker på Diablo 3. Det er jo ikkje Blizzard som lage dei to første men Blizzard North som no er nedlagt. Og dei fleste som jobba der gjekk og starta andre firmaer. Hovedfolka bak Diablo serierien jobber i Flagship studio og lager Hellgate London atm. Så eg trur meir på eit nytt franchise enn Diablo 3. Og kva det kan vere er ikkje godt å sei. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Tror det uansett vil bli et RPG spill. En gruppe som holder på med MMORPG, en som holder på med RTS (SC2) og kanskje den siste holder på med et RPG? Håper det. Eller kanskje vi får se FPS fra blizzard? hoho Lenke til kommentar
Varen Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Kan jo hende de lager FPS for en gangs skyld Hadde vært gøy med noe bra combo av FPS og RPG hvor man i tillegg kan bygge opp et økonomisk imperium, om man skulle ønske det. Men det hadde vært gøy å se noe nytt utenom diablo, warcraft og starcraft Endret 16. juli 2007 av Varen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg