Talgtapp Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Skal kjøpe nytt core 2 duo system like etter 22. juli, men har lyst til å starte utvelgelses prosessen nå. Pris er ikke helt avgjørende vil helst ha noe som er stabilt og av kvalitet. Systemet skal brukes til Adobe programvare og noe spilling. Kommer ikke til å drive med mye overklokking, sansynligvis ikke sli. Gjerne noe som er fremtidsrettet. Vil gjerne ha: 4 ram plasser 2 eller flere pci Ingen hk vifter Ting jeg har fra før: foxconn 8800 gts oc skjermkort Creative 2 SZ pci lydkort Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg er i alle fall veldig fornøyd med mitt P5B-E PLUS, dette er jo litt mer overklokkingsvennlig. Hvis du ikke skal overklokke kan du jo se på "bare" P5B? Altså hovedkort fra Asus. Lenke til kommentar
Talgtapp Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg er i alle fall veldig fornøyd med mitt P5B-E PLUS, dette er jo litt mer overklokkingsvennlig. Hvis du ikke skal overklokke kan du jo se på "bare" P5B? Altså hovedkort fra Asus. 9082459[/snapback] Har veldig god erfaring med Asus fra tidligere, skal se på det kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå