Gå til innhold

Redd for spøkelser?

Beethoven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke si jeg er det. Har faktisk veldig lyst til å møte ett. Bestefar sa han skulle komme ned en tur hvis det var mulig, har ikke sett snurten av han ennå.

Men selv om jeg ikke er redd for de/det, skvetter jeg ofte når jeg ser på filmer som handler om det. Men blir ikke så påvirket som noen har beskrevet over.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke redd for noe som ikke eksisterer. Er masse annet å være redd for.

9085440[/snapback]

Jasså? Som hva? :)

9086733[/snapback]

voldtektsmenn, ransmenn og 4chan, men mest voldtektsmenn

9086918[/snapback]

...mao. crazy men?! :!:

Lenke til kommentar

Morsom tråd. Bor selv alene i en kjeller, under foreldrene mine. Har min egen seksjon med rom, gang (med egen utgangsdør som jeg aldri bruker) og bad. Mellom meg og oppgangstrappen er det et gammelt vaskerom/enda en gang. Under/ved siden av trappen er det enda en gang som ender i et annet rom. Jeg har ingen problemer med å stå i min egen gang og skyte med luftgevær på en blink i det sistnevnte rommet, for så og løpe frem og tilbake for å skjekke resultatene; men hvis det bli alt for rolig, kan dette resultere i en følelse av at det er flere i kjelleren utenom meg. Det er vanskelig å holde øye med alle krinkler, kroker, rom og dører på en gang.

Personlig tror jeg ikke på annet enn hva jeg kan se. Sitter jeg på rommet mitt forran komputeren og får en følelese av at det er noe rett bak (den store) stolryggen min som er klar til å hoppe frem og skremme meg som i en dårlig grøsser, eller om jeg ligger i sengen og har på følelsen det er noe i rommet, så gjør ikke dette meg særlig mye.

Pleier selv å se grøsserfilmer sent på kvelden i stolen min, lyset av, og surround lyd, helt alene. Sover som en stein bare minutter senere.

Frykt er bare en naturlig reaksjon som har holdt oss i live i alle disse årene. Det å frykte er sunnt, syns nå jeg. Men det må nå være forskjel på å frykte hva som er truende og hva som ikke eksisterer.

Lenke til kommentar

Så den opprinnelige Texas Chain Saw Massacre for en del år tilbake hjemme hos en venn av meg... Kona hans var selvsagt dritnervøs inntil hun ble fortalt at det store stygge ville komme ut av skapet til venstre...

Ettersom det kom ut av skapet til høyre har vi nesten ikke snakket sammen siden :ermm:

Lenke til kommentar
Så den opprinnelige Texas Chain Saw Massacre for en del år tilbake hjemme hos en venn av meg... Kona hans var selvsagt dritnervøs inntil hun ble fortalt at det store stygge ville komme ut av skapet til venstre...

Ettersom det kom ut av skapet til høyre har vi nesten ikke snakket sammen siden  :ermm:

9087026[/snapback]

:!: Haha, genialt!

*Stjele ide for senere bruk*

Lenke til kommentar

En ting er sikkert... ser jeg et "spøkelse" eller noe sånt fra filmer så skal jeg få meg lagt inn på fuglehus!

Det er værst å sitte og spille piano fordi det er i enden av huset, og folk kan komme bak meg... tanken er grusom, så lite lys der! Hender jeg spiller litt... også plutselig løper jeg alt jeg har derfra... og later som ingenting :p Spessielt hvis jeg kjenner kald vind...

Lenke til kommentar

Jeg tror det er normalt å bli småparanoid av skummle filmer.

Husker jeg var alene hjemme for uka, så så jeg Saw helt alene. Et par minutter etter filmen er over får jeg opp 'En nettverkskabel har blitt koblet fra'

Den hadde falt ut av seg selv i andre enden, men der og da forberedte jeg meg på å våkne opp på en skitten dass med en lenke rundt foten ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3

Jeg er en av dem som faktisk liker spøkelser og sånne ting :p, så jeg er ikke redd dem, men jeg tror på dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...