Gå til innhold

Redd for spøkelser?

Beethoven

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er 17, så jeg tenker... spøkelser etc. burde jeg ikke frykte! Men er så dum noen ganger at jeg ser en grøsser eller en dokumentar om spøkelser! Kan ikke dy meg :p! Jeg får seriøst problemer å gå opp lofte og andre steder det ikke folk, og mørke rom etc.! 17 år!! Gutt! Er det vanlig? Flere som har samme problem? Tar fryktelig lang tid før det går over, når det går over så går jeg på lofte etc. ja, tenker ikke sånn.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

personlig syens jeg alt om spøkelser osv osv bare er bullshit så derfor har jeg ikke noen større(om i det heletatt) frykt for å gå ned i kjelleren eller på loftet.

tror nok ikke det er så veldig uvanlig å være redde for spøkelser så det er ikke noe å skamme seg over

Lenke til kommentar

Jeg er ikke redd for noe som ikke eksisterer. Er masse annet å være redd for.

Men jeg husker at jeg og vennene mine skulle se "et ubesvart anrop". Etter filmen gikk de omtrent på meg hele tiden. "Ikke gå fra meg!". Hvis gjenferd/spøkelser hadde eksistert kunne jeg ikke vært til mye hjelp uansett xD.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Når jeg ser skrekkfilmer, så liker ikke jeg å gå i mørke rom, kjeller/loft. Jeg vet jo at spøkelser ikke finnes, men får likevel en uggen følelse i kroppen.

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg skvatt just nå, jeg skulle gå på badet og rommet mitt har nøkkelen på innsiden av rommet og når jeg skulle åpne døren så var den låst jeg går ut i gangen og der er broren min sin dør oppe, jeg går på badet og hører klikking på tastatur og jeg er alene hjemme :cry:

Lenke til kommentar
Jeg må si at jeg skvatt just nå, jeg skulle gå på badet og rommet mitt har nøkkelen på innsiden av rommet og når jeg skulle åpne døren så var den låst jeg går ut i gangen og der er broren min sin dør oppe, jeg går på badet og hører klikking på tastatur og jeg er alene hjemme :cry:

9085763[/snapback]

The gosts are comming, and they will not leave before you are destroyed!

Endret av Andeby
Lenke til kommentar

Håndgripelige ting som f.eks å bli ranet og drept på gata, gale selvmordsbombere som kjører brennende biler inn i bygg eller uhelbredelig kreft. Tja, mye rart. Vi si det er mer sannsynlig at dette skjer med folk enn at man bli besøkt av et spøkelse.

Lenke til kommentar
Håndgripelige ting som f.eks å bli ranet og drept på gata, gale selvmordsbombere som kjører brennende biler inn i bygg eller uhelbredelig kreft.  Tja, mye rart.  Vi si det er mer sannsynlig at dette skjer med folk enn at man bli besøkt av et spøkelse.

9086744[/snapback]

Det er vel ikke akkurat prosent kjansen for at det finnes spøkelser som går i huet til de som blir skremte etter å ha sett skrekkfilmer. Ble ganske skremt selv før for noen år siden ... Man tenker bare ikke helt klart rett etterpå. Selvom man veit det ikke finnes.

Dessuten hadde det kanskje vært litt dumt å gå å være redd for tingene du sier, fordi det er ting som kan skje absolutt alle når som helst, men det er en jævlig liten kjans for at det skjer, hvertfall i Norge!

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Vel, jeg har det egentlig ikke slik lenger, det er en stund siden nå. Det gikk vel bare opp for meg en dag at det fantes andre ting å være mer redd for enn slike ting, mest fordi jeg aldri en eneste gang har hatt en "spøkelsesaktig" opplevelse, eller i alle fall ingen som kunne oppfattes på den måten. Ikke at jeg ikke har forståelse for at det finnes de som blir skremt selvfølgelig. Men det er bare slik jeg selv har opplevd ting.

Lenke til kommentar

Huff,minner meg om den "Spøkelsesalarmen" som man kunne kjøpe og koble til PCen sin. Så skulle greia pipe når et spøkelse var i nærheten. Kan ikke skjønne hvorfor noen skulle ville kjøpe en sånn,må da bare ha gjort dem enda mer redd? :p

Endret av DanielL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...