huldal Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Er det noen som har erfaringer evenuelt hvorfor den ene er bedre enn den andre`? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Jeg har bare brukt TT, som jeg har på en HTC P3300 PDA/telefon. Synes TT har gjort en bra jobb med grensesnittet for brukeren (PC-programmet TT-Home) for å holde den oppdatert, men du må kjøpe nye kart (det er sikkert mulig å finne for nedlasting også). Forøvrig er administrasjon av POIs enkelt, det samme er å legge inn nye kart, fargeskjema for visning, nye stemmer (jeg har Steve Irvin og John Cleese) etc. Jeg har vet et par anledninger opplevd at TT forsøker å lure meg ut på ville veier (krysse motorvei, kjøre gangvei etc.), men vet ikke om den er bedre eller dårligere enn andre. Endret 16. juli 2007 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
huldal Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Elkjøp har nå tilbud på TT til 1995,- Tror kanskje jeg bør slå til på denne... Noen som vet om billigere? Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Nei, prisen har jo synket så lavt at det ikke lønner seg å selge denne for noe mindre. Men du vil ikke angre på kjøpet , om du ikke har kjøpt den allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå