Prusk Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Linky link Hvordan er det? Noen som har det / har prøvd det? under 200kr for et nytt Wiispill er ikke gale.. edit: etter å ha søkt på forumet fant jeg 1000x poster som sier at farcry er dårlig etc. Endret 16. juli 2007 av Sovehest Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Dette er er vel noe av det største makkverket som er å oppdrive på Wii sies det, og der er det mye makkverk. Så spar deg for de kronene så hae du sikret deg levetid for de kommende perlene på konsollen. Spillet har eit snitt på 37% inne på gamerankings; Kilde EDIT: Såg no at du var klar over dette Endret 16. juli 2007 av Mala Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Joda, men ellers var det ikke langt opp til neste spillet i pris (212kr). Hvordan er Play med å sette lavere pris på pakken enn hva innholdet faktisk er? Evnt merke med gift... :o Endret 16. juli 2007 av Sovehest Lenke til kommentar
............... Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Tror ikke play gjør det Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Dette er er vel noe av det største makkverket som er å oppdrive på Wii sies det, og der er det mye makkverk. Så spar deg for de kronene så hae du sikret deg levetid for de kommende perlene på konsollen. Spillet har eit snitt på 37% inne på gamerankings; Kilde EDIT: Såg no at du var klar over dette 9082729[/snapback] Har du prøvd det? Jeg skal på ingen måte benekte at det er et digert makkverk, grafikken er stygg som få, dårlig framerate, ingen AI, helt utrolig latterlig. Men under alt det tullet så har det faktisk overraskende morsomme kontroller. Mine favoritt FPSkontroller på Wii etter Call Of Duty på full sensitivitet og uten crosshair, og over Red Steel(Selvom Red Steel og Call of Duty begge er bedre spill). 200 kr er litt mye uansett. 100 kr derimot. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Har ikkje prøvd det, og eg akter egentlig ikkje å gå til anskaffelse av tittelen med det første heller Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Ligg unna Medal of Honor: Vanguard også. Kontrollene er helt på tur der også. PS: Takk for advarslen, da skal jeg ligge unna Far Cry til Wii m.a.o. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Syns kontrollene i MOH: Vanguard var veldig bra eg da Litt knotete å springe ved å trykke på D-paden da men. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Problemet var at det er "tilt to aim" og ikke "point to aim" hvis du skjønner hva jeg mener? COD3 har "point to aim" som er noe enklere å kontrollere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå