Gå til innhold

noen som har the darkness ?

gapps3

Anbefalte innlegg

Hei dette spillet kommer i slutten av uken ...

Er det noen som har kjøpt /testet det ? har jo vært tilgang på det fra statene en stund nå..

Bare lurer siden jeg er rimlig klar for et nytt spill og at det snart er her ...

Geir

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
høres bra ut ... gleder meg !!

Ossen er online delen hvis det er noen da ?

Single player er veldig bra... jeg er fortsatt ingen fan av fps.. men digger både resistance og the darkness, så ser at det er i ferd med å snu :p

Online delen er en lagfest uten like, og helt klart bare slengt med fordi de følte at de måtte. Alikevel vil jeg anbefale spillet. Det er noe unikt og kult med det som gjør at jeg ikke angrer et sekund.

Lenke til kommentar

samme her har ikke hatt noe sansen for fps spill ...

Men etter at jeg kjøpte PS 3 i januar har jeg vel vært over det som har kommet av spill og har jo endt opp på fps spillene hele tiden .. så nå er det kun det som gjelder :-)

Lenke til kommentar

Herlig action hvor du kan slakte både mafiasos og uskyldige sivile med demonske krefter. Rent herlig. :D

Ellers har spillet en god og drivende story, med noen interessante karakterer.

Jeg rundet spillet for noen dager siden, og må innrømme at jeg synes det var en smule kort. Men med alle god-titlene som kommer fremover bør ventetiden på en oppfølger bli kortere. :)

Lenke til kommentar

Har spillt dette et par timer nå og må si det er rimelig stilig.

Kul grafikk og bra lyd. Spillbarheten er også bra, selv om jeg havner i kaos til tider.

Blir vel mer dreven etterhvert!

Sitter og strekker ut nakken nå, men det blir vel noen flere timer i morra ja.

Lenke til kommentar

Hehe.. Jeg har ikke fått denne halen du kan stabbe folk og ting med enda, men jeg har jo creeping darkness som morningstar referer til her.

Det er rett så fett å krabbe nedover en vegg for å så overraske noen i mørket.

Litt kongefølelse å nappe trynet av en gangster som absolutt ikke så deg komme.

Artig å spawne disse Berserker og gunnerene og. De er de eneste jeg har så langt, men de ofrer alt for deg....gøy !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...