ACRohan Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Du trenger ikkje betale for det.. www.mirc.com er heilt gratis. 9208455[/snapback] Gratis i 30 dager? Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det er gratis etter det også, det begynner bare og mase litt Lenke til kommentar
ACRohan Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Vil oppfordre alle til å registrere seg på http://www.bulldoser.org/phpBB2/ vil være mye lettere å holde kontakt der. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Husker det var en X-fire tråd her på forumet for en stund siden. Noen som gidder å poste en link til den. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg vil veldig gjerne spille Supreme Commander med folk over hamachi, si ifra om noen vil spille Lenke til kommentar
Hyriel Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hamachi Login: channel: gamer2.no password: 123123 Jeg er klar for noe Company of Heroes matcher nå Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg prøver igjenn. Dersom folk registrerer seg på http://hamachi.bulldoser.org/ så kan vi lettere arrangere spill kvelder osv. Bli med! hadde vært kult om vi fikk en litt sammkjørt gruppe etterhvert Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Dettte høres spenende ut så slenger meg på. Er klar for swat coh bf og mange andre spill over hamachi Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 #spillekveld @ quakenet asap! Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 skal dere holde på lenge? langt ut på natten liksom? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Akkurat no vert det Battlefield2 speling. Vi spiller på versjon 1.41 som du finn her! Kom deg inn på IRC og hamachi, så fikser vi VT etterkvart Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) må jeg bruke IRC også? isåfall: Download link? Endret 5. august 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Nei, men ein KLAR fordel. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 For ein GOD guide for korleis du set opp IRC, gå her! Du treng ikkje å bry deg om innleiinga, men kan heller hoppe rett på steg 1. Steg 1 til steg 3 er essensielle, medan steg 4 bør du absolutt vurdere, sidan det er ein fin funksjon om du bruker IRC mykje. Så kobler du deg opp mot kanalen #spillekveld På den kanalen finn du hamachi/ventrilo passord og informasjon, samt kva spel vi skal spele og når vi skal spele det Vi snakkes! Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 finner ikke ut av dette jo:P min options ligner ikke den i guiden så voldsomt under "servers"! Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hvilket hamachi rom er dere på? har lyst til å joine bf2 game Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Er inne på mIRC-servern atm. Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 bf2 ble ikke noe. Hamachi: Nettverk: Bulldoser Passord: doser IRC: #Spillekveld @ Quakenet BB, for og avtale: Hamachi.Bulldoser.org Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Vi spilte goldeneye source istedenfor. Er med på BF2 en annen kveld. Nå er det nattinatt. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg er med på CS:S og WC3:TFT jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå