zeox Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 alt blir dobbelt så lett hvis folk kommer seg på irc. det bør vel ikke være så vanskelig? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Jeg blir gjerne med på dette om det er mulig Har ikke ventrilo enda, men det kan fikses! Edit: Jeg har Teamspeak da, om det funker? Endret 3. august 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 I'm in! Har CS: S Skal ha wc3 ett eller annet sted Andre spill kan kjøpes Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Sorry at det ikke ble noe BF2 her igår, men jeg ble ..... ehm, "forrumplet" av noen jenter (invitert på filmkveld ) men, meg og fire kompiser skal ha LAN på lørdag til søndag, et "otmarket" tidspunkt å spille BF2 på kvelden da Lenke til kommentar
Hyriel Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Morna, Klar for no spilling snart gutter? Logg dere inn på Hamachi etc. IRC også for dem som ønsker det, jo flere jo bedre. Er klar for noe spilling nå jeg, skikkelig gira. Lei og spille skirmish med pc'en EDIT: Har BF 2142 // Company of Heroes. Er vell de spillene jeg har som er verdt og bruke tid på Endret 3. august 2007 av Hyriel Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 IRC? Hvordan kan vi få tak i hamachi server navn\passord? PM? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 For ein GOD guide for korleis du set opp IRC, gå her! Du treng ikkje å bry deg om innleiinga, men kan heller hoppe rett på steg 1. Steg 1 til steg 3 er essensielle, medan steg 4 bør du absolutt vurdere, sidan det er ein fin funksjon om du bruker IRC mykje. Så kobler du deg opp mot kanalen #spillekveld På den kanalen finn du hamachi/ventrilo passord og informasjon, samt kva spel vi skal spele og når vi skal spele det Vi snakkes! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 For ein GOD guide for korleis du set opp IRC, gå her! Du treng ikkje å bry deg om innleiinga, men kan heller hoppe rett på steg 1. Steg 1 til steg 3 er essensielle, medan steg 4 bør du absolutt vurdere, sidan det er ein fin funksjon om du bruker IRC mykje. Så kobler du deg opp mot kanalen #spillekveld På den kanalen finn du hamachi/ventrilo passord og informasjon, samt kva spel vi skal spele og når vi skal spele det Vi snakkes! 9206113[/snapback] Ahh akkurat det jeg var på utkikk etter. Har aldri vært borti IRC før så dette er en fin innledning. Tror kanskje jeg skal forsøke å joine innimellom på BF2 og eventuelt noen andre spill. Men jeg skjønner ikke helt cluet med hamachi? Og hvordan man joiner selve spillet, feks BF2. Foregår dette via hamachi? Hvordan? Noen som gidder å forklare? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 hamachi emulerer et lokalt nettverk. dvs at når man joiner games, går man på lan tabben inne i spillet. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) hamachi emulerer et lokalt nettverk. dvs at når man joiner games, går man på lan tabben inne i spillet. 9206508[/snapback] Så alt jeg trenge å gjøre er å ha hamachi gåendes i bakgrunnen og så vil servere dukke opp lokalt på multiplayer i spillet? Eller? Edit: Er i hvertfall ingen servere oppe å går lokalt i BF2 nå. Endret 4. august 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 stemmer. akkurat nå er det bare oss to på hamachi serveren, så da er det ikke rart at det ikke er noen servere oppe Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 hamachi er fine greier, brukt det i ca et år elns.. Lenke til kommentar
ACRohan Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Kan jeg spørre hva netverks navnet og passordet er til Hamachi? Spiller DotA selv og kan eventuelt hoste med 10/10mb fiberlinje Endret 4. august 2007 av Arvidgp Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 stemmer. akkurat nå er det bare oss to på hamachi serveren, så da er det ikke rart at det ikke er noen servere oppe 9206636[/snapback] Genialt program. Da kommer ihvertfall jeg til å henge der resten av kvelden. Så hopper jeg på om noen hoster i BF2, eventuelt noe annet om jeg har det liggendes. Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jupp, det er fult. Men har veldig lyst til å være med på DOTA eller andre warcraft maps/mods. Har også Supreme Commander. Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Et forslag fra min side. Ta et forum hvor man kan avtale tidspunkter osv, da ikke alle kan sitte på IRC til enhver tid, tror også det blir lettere og få med en del da. Ang Hamachi så er det jo bare og mekke et nettverk, enkelt og greit Dersom folk syntes noe om dette så har jeg slengt opp et forum på Endret 5. august 2007 av Octavian Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Btw har denne tråden egen mirc kanal? edit: Bah orker ikke å betale for det.. Endret 4. august 2007 av grimsbo Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Du trenger ikkje betale for det.. www.mirc.com er heilt gratis. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Hvis vi får satt opp en ordentlig VT, og avtaler ordetnlige tidspunkter kan dette funke da! EDIT: Er med på alt som har kommet fra Source, og Battlefield 2, Battlefield 2142, Battlefield 1942 og Battlefield: Special Forces + Age of Empires 2 ^^ Endret 4. august 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå