RogueAlien Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg er med på Company of Heroes, Battlefield 2 og Half-Life 2 mod. Det ville også vært kult hvis det var flere som ville spille NWN 2 med mods i co-op. Når tenker dere og spille? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Vi spiller Battlefield 2 nå hvis du vil være med Oss mot botter, vi er 3 stykker Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Vi spiller Battlefield 2 nå hvis du vil være med Oss mot botter, vi er 3 stykker 9176143[/snapback] Jeg vet ikke om det er så interessant. Er vant til og spille mot andre med Project Reality modden. Men hvis dere skal spille Company of Heroes en kveld eller Neverwinter Nights 2 så er jeg interessert. Jeg kunne også tenkt meg og spille Star Wars: Empire at War mot en annen i Galactic Conquest mode. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Hvis det er noen som er med på enten TFT (WC3 exp) eller Broodwar i morra er det bare å slenge meg en PM her eller på xfire. er tilgjengelig fra 17.30 og ut (tenker da på vanlig 1v1, 2v2 osv..) Endret 31. juli 2007 av zeox Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 jeg kan godt være med å spille Battlefield2 i en senere anledning. Alle andre spill også forsåvidt, må bare se om jeg får skaffet dem først. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Eg kan vere med på alt, berre gi beskjed om kva spel det vert i litt god tid Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Noen som vil være med på Battlfield senere idag? Vi er fortsatt de samme 3 her, og vi har lyst til å spille på Karkand, Daqing Oilfields oooog, den dere vil ha med Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 jeg blir med. Greit kl 1800? Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg kan bli med jeg, har muligheten til å hoste et eller anna jall også. 15mbit opp linje. Vi skal ikke mekke en irc kanal eller noe, virker litt enklere å planlegge via "live" chat, istedenfor forum. Bare kjapt spørsmål, spiller vi nyeste versjon av alle spillene eller kjører vi versjon 1? Hvis det ikke er krav om nyeste ver kan jeg bli med på så og si alt som finnes av spill, sikkert flere folk som kan bli med og. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 hvis du ikke har nyeste, så er det ikke så vansklig å installere patch Lenke til kommentar
aspic Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Er mykje kjekkare å spele når det er lite bugs då. Går kjapt å oppdatere til siste versjon, så lenge alle er med på notene. Ein irc-channel ville absolutt ha vore noko, då vi kan annonsere kva spel som blir spelt/versjon/vt osv #spillekveld @ quakenet anyone? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Er mykje kjekkare å spele når det er lite bugs då. Går kjapt å oppdatere til siste versjon, så lenge alle er med på notene. Ein irc-channel ville absolutt ha vore noko, då vi kan annonsere kva spel som blir spelt/versjon/vt osv #spillekveld @ quakenet anyone? 9187310[/snapback] Jepp, samles vi i kveld på den kanalen da? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 er bare til å samles allerede.. Eg får fyre opp pc'n oppe då.. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 er bare til å samles allerede.. Eg får fyre opp pc'n oppe då.. 9187322[/snapback] Skal du sette fyr på den? Wow! Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 hvis du ikke har nyeste, så er det ikke så vansklig å installere patch 9187308[/snapback] Ikke det jeg tenkte på, mer i rettning av at spillene vi har er nedlastet og det finnes ikke alltids no cd til den nyeste patchen Lenke til kommentar
zeox Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Er satt opp en DOTA match nå, så join alle som vil! (krever WC3: TFT 1.21 og nyeste versjon av DOTA. vi er villige til å vente... litt . lettere hvis den som vil være med kommer på irc tenkte jeg skulle slenge med at det vil bli starcraft etter dota. for de som er interesserte Endret 1. august 2007 av zeox Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Døde det helt etter en kveld? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Eg håper ikkje det, men vi må få igong noko konsekvent. Kor folk melder seg på og stiller opp, kor vi får publisert kva spel det gjeld i god tid Til no har det vore meir eller mindre spontant. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Er det for sent å kaste seg på nå eller? EDIT: Jeg har ikke mic, men ellers så ser det bra ut... Endret 2. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå