Gå til innhold

Arrangere felles spillekvelder?

Anbefalte innlegg

Synd du ikke fikk joinet oss RougeAlien. Serveren ble annonsert som zeox sier flere ganger på irc. Det er alltids en ny sjangse senere, bare hold deg oppdatert på irc. :)

Også all ære til JohndoeMAKT som reddet kvelden med server. Igår var det virkelig artig. Jeg storkoste meg hele veien. Zombie Master må absolutt tas opp ved senere anledninger.

:w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, dette virker som et interessant initiativ som jeg nesten må slenge meg med på.

Nå er det litt vanskelig for meg å vite om jeg kan fra kveld til kveld med de sporadiske tidene jeg har på jobben :( men jeg kan jo nevne at jeg har 10Mbit Opp/Ned, så hvis det skulle være behov for en akseptabel linje å hoste på de kveldene jeg er der så stiller jeg meg til rådighet.

Kommer nok til å idle i irc-kanalen også, selv om jeg kanskje ikke er der :p

btw, irc-nicket og ingame nicket mitt er "Tacticus", logginen her på gamer.no-forumet er gaaameeeell.

Endret av Rincewind
Lenke til kommentar
Hmm, dette virker som et interessant initiativ som jeg nesten må slenge meg med på.

Nå er det litt vanskelig for meg å vite om jeg kan fra kveld til kveld med de sporadiske tidene jeg har på jobben  :(  men jeg kan jo nevne at jeg har 10Mbit Opp/Ned, så hvis det skulle være behov for en akseptabel linje å hoste på de kveldene jeg er der så stiller jeg meg til rådighet.

Kommer nok til å idle i irc-kanalen også, selv om jeg kanskje ikke er der  :p

btw, irc-nicket og ingame nicket mitt er "Tacticus", logginen her på gamer.no-forumet er gaaameeeell.

9231402[/snapback]

Glimmrendes om du kan stille med linje når du er inne :)

Er utrolig artig når vi kan prøve litt utenfor boksen spill slik som ZM. Blir så lei av at de evinnlige blockbuster tittlene skal prege lan ol. hele tiden. ja dere vet nok hvilke...

Enda en gang stor aplaus for denne tråden og dens bidragsytere! :thumbup:

Lenke til kommentar
Ingen som spiller Bf2 eller Day of Defeat:source her?

9232245[/snapback]

Jo, men poenget er å prøve forskjellige små spel der kor alle er ca. like jamnspelte. Igår spelte vi eit Zombie Master i fleire timer. Vi satt fast på eit map, kor vi aldri klarte å kome oss over ein kant.. Eg elsker slike finurlige ting, kor det faktisk trengs litt tankekraft og samarbeid! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...