Enceladus Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Synd du ikke fikk joinet oss RougeAlien. Serveren ble annonsert som zeox sier flere ganger på irc. Det er alltids en ny sjangse senere, bare hold deg oppdatert på irc. Også all ære til JohndoeMAKT som reddet kvelden med server. Igår var det virkelig artig. Jeg storkoste meg hele veien. Zombie Master må absolutt tas opp ved senere anledninger. Lenke til kommentar
Rincewind Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Hmm, dette virker som et interessant initiativ som jeg nesten må slenge meg med på. Nå er det litt vanskelig for meg å vite om jeg kan fra kveld til kveld med de sporadiske tidene jeg har på jobben men jeg kan jo nevne at jeg har 10Mbit Opp/Ned, så hvis det skulle være behov for en akseptabel linje å hoste på de kveldene jeg er der så stiller jeg meg til rådighet. Kommer nok til å idle i irc-kanalen også, selv om jeg kanskje ikke er der btw, irc-nicket og ingame nicket mitt er "Tacticus", logginen her på gamer.no-forumet er gaaameeeell. Endret 8. august 2007 av Rincewind Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hmm, dette virker som et interessant initiativ som jeg nesten må slenge meg med på.Nå er det litt vanskelig for meg å vite om jeg kan fra kveld til kveld med de sporadiske tidene jeg har på jobben men jeg kan jo nevne at jeg har 10Mbit Opp/Ned, så hvis det skulle være behov for en akseptabel linje å hoste på de kveldene jeg er der så stiller jeg meg til rådighet. Kommer nok til å idle i irc-kanalen også, selv om jeg kanskje ikke er der btw, irc-nicket og ingame nicket mitt er "Tacticus", logginen her på gamer.no-forumet er gaaameeeell. 9231402[/snapback] Glimmrendes om du kan stille med linje når du er inne Er utrolig artig når vi kan prøve litt utenfor boksen spill slik som ZM. Blir så lei av at de evinnlige blockbuster tittlene skal prege lan ol. hele tiden. ja dere vet nok hvilke... Enda en gang stor aplaus for denne tråden og dens bidragsytere! Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ingen som spiller Bf2 eller Day of Defeat:source her? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ingen som spiller Bf2 eller Day of Defeat:source her? 9232245[/snapback] Har begge spillene. Spiller BF2 av og til, men har ikke installert DoD. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Kan godt spille bf men er ganske noob. Men det er ganske morsomt å teste ut nye mods da Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 ja...noen som vil bli med å spille en BF2 mod senere?(noen som kan hoste også...jeg har bad linje ) Det finnes jo noen bra... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ingen som spiller Bf2 eller Day of Defeat:source her? 9232245[/snapback] Jo, men poenget er å prøve forskjellige små spel der kor alle er ca. like jamnspelte. Igår spelte vi eit Zombie Master i fleire timer. Vi satt fast på eit map, kor vi aldri klarte å kome oss over ein kant.. Eg elsker slike finurlige ting, kor det faktisk trengs litt tankekraft og samarbeid! Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg er faktisk ganske enig med Aspic vi koste oss med zombi master og da vi ga oss fikk vi vite hvordan vi kom over den veggen Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Og all ære til JohnDoe som stilte med server Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg skal installere mIRC eller noe sånt også blir jeg med neste gang dere skal spille ZM eller noe annet jeg kan spille også. Sry for at jeg sutra litt tidligere men jeg trodde dere kom til og legge ut spilltiden på forumet. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 så hva kommer det til å bli i dag? lurer veldig på dete Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ser ikke ut til at noe er planlagt for i kveld Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg er med på CS:S i kveld, vis det er noe da.. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 For å spele CS:S kan dykk berre joine #norge.css (landskanalen for counter-strike source). Så finn dykk rundt 300 spelevillige folk Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Skal vi planlegge en ny spillkveld eller. Jeg føler for å spille idag. Jeg spiller gjerne noe nytt men også det vi har testet tidligere. Er jo fredag og helg også idag så. Source spill er alltid gøyalt. Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) jeg er game. Company of heroes 2v2\ 3v3 Supreme commander? Goldeneye: Source bare join inn, så tar vi det som det kommer Noen som har prøvd Hidden:source? er festelig =) Endret 10. august 2007 av Octavian Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg er med på Source spill og Battlefield Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg henger meg nå på hva det skulle være tror jeg. Kan joine i rundt 10 tida. Hidden Source har jeg testet men jeg skjønte ikke helt poenget så jeg avinstallerte det. Men er det mange nok som gidder så kan jeg alltids pakke det opp igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå