grimsbo Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg er også med på Zombiemaster kl. 22 i kveld! Elsker den modden! =D 9227026[/snapback] Slenger meg med på den visst det ikke blir noe akkurat nå. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 22 er så lenge til! vi må få noen med skikkelig linje til å mekke server. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 http://spackfish.com/hw/bilder/speed.PNG http://spackfish.com/hw/bilder/speed2.PNG 64 slot Ventrilo 2.1.2 server med 44.1kHz, 16bit lyd kjører her: ventrilo.spackfish.com:3785 password : ulv Adminpassord til de fem rommene kan fås på PM/IRC. 2.1.4 Klient: http://spackfish.com/ventrilo-2.1.4-Windows-i386.exe Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Åh, kjempegreier JohndoeMAKT! Tusen hjertelig takk! Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Er det noen andre som har problemer med å koble seg til ventrilo servern? (da mener jeg JohndoeMAKT's sin) Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 jeg vil også være med men har nok desverre for sugen linje...men fiber er på vei! legger denne tråden i mine innlegg, så kan jeg bli med når jeg får bedre linje Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) grimsbo: Bruker du den gamle (2.1.4) klienten? Hva er feilmeldingen? EDIT: Husk at det ikke er default port, men 3785. Endret 7. august 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Men når det er half-life 2 kunne vi ikke bare bruke den innebygde online greia i spillet? Man kan vel bare starte en server også legge opp navnet på den her og eventuelt passord også er saken biff? Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 grimsbo: Bruker du den gamle (2.1.4) klienten? Hva er feilmeldingen?EDIT: Husk at det ikke er default port, men 3785. 9228427[/snapback] Fikk det til =D Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Så jeg må installere enda et program for og være med nå? Jeg skjønner ikke helt vitsen. Blir det mindre lag eller hva er årsaken? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ventrilo er et program som brukes til å snakke sammen i sanntid med mikrofon, istedenfor å måtte skrive alt. Er vel det som er vitsen med det RougeAlien Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Ventrilo er et program som brukes til å snakke sammen i sanntid med mikrofon, istedenfor å måtte skrive alt. Er vel det som er vitsen med det RougeAlien 9228590[/snapback] Åja da kan ikke jeg bruke det for jeg har dessverre ikke noen mic som egner seg akkurat nå. Men hva blir det av når det gjelder spillserver? EDIT: Jeg prøver og logge meg på gamer.no men den sier den er full og på gamer.no #2 så er det bare tre stykker som har vært der lenge. Endret 7. august 2007 av RougeAlien Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Er det en Zombie Master server oppe nå? Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Er det en Zombie Master server oppe nå? 9228744[/snapback] Ikke som jeg vet. Det vil si det er jo mange servere oppe på nettet men det er andre sine servere. Stort sett utenlandske servere. Det er jo de jeg spiller på til vanlig men hadde vært morro og spille sammen med noen andre normenn. Endret 7. august 2007 av RougeAlien Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) da har de fleste gitt seg for kvelden og zombi master gikk flytende. har et forslag til i måra digitalpaintball fant et spill til som så bra ut hidden Endret 7. august 2007 av Saiyaman Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Mange som spiller Graw2? i såfall må vi få til en game med det en dag, har spillt demoen en del.. Men skal kjøpe full versjon i nær framtid, eige som faen. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 En liten melding fra meg: Ventriloserveren skal i teorien kjøre 24/7 og er åpen for alle å bruke til hva som helst. Gi meg en PM på IRC for adminpassord til et rom om du trenger det. Zombieserveren i dag gikk tregt fordi jeg ikke fant ut hvordan jeg kunne starte dedicated server, og måtte spille på samme maskin. Med en maskin som ikke akkurat er det mest moderne blir det tungt å både spille og hoste et Sourcespill. Jeg skal når jeg har tid ( ) installere linux på en P4 2.6GHz jeg har stående ubrukt for øyeblikket som kan bli spillserver når det er nødvendig. Starsiege Tribes og CS Beta 1->7 skal hvertfall settes opp på den. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Blir det no HL2: Deathmatch imorra (onsdag). hvis: hvilken mod blir det da og har noen en link til den? Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) da har de fleste gitt seg for kvelden og zombi master gikk flytende. har et forslag til i måra digitalpaintball fant et spill til som så bra ut hidden 9229731[/snapback] Jeg synes det var trist av dere og ikke gi andre som ikke hadde mic beskjed om serveren dere spillte på. Litt lumpent egentlig. Jeg hadde lyst til og joine men dere sa jo aldri hvilken server det var og hva passordet var. Endret 7. august 2007 av RougeAlien Lenke til kommentar
zeox Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 såvidt jeg vet ble dette kunngjort flere ganger på irc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå