Gå til innhold

Arrangere felles spillekvelder?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ventrilo er et program som brukes til å snakke sammen i sanntid med mikrofon, istedenfor å måtte skrive alt. Er vel det som er vitsen med det RougeAlien :)

9228590[/snapback]

Åja da kan ikke jeg bruke det for jeg har dessverre ikke noen mic som egner seg akkurat nå. Men hva blir det av når det gjelder spillserver?

EDIT: Jeg prøver og logge meg på gamer.no men den sier den er full og på gamer.no #2 så er det bare tre stykker som har vært der lenge.

Endret av RougeAlien
Lenke til kommentar
Er det en Zombie Master server oppe nå?

9228744[/snapback]

Ikke som jeg vet. Det vil si det er jo mange servere oppe på nettet men det er andre sine servere. Stort sett utenlandske servere. Det er jo de jeg spiller på til vanlig men hadde vært morro og spille sammen med noen andre normenn.

Endret av RougeAlien
Lenke til kommentar

En liten melding fra meg:

Ventriloserveren skal i teorien kjøre 24/7 og er åpen for alle å bruke til hva som helst. Gi meg en PM på IRC for adminpassord til et rom om du trenger det.

Zombieserveren i dag gikk tregt fordi jeg ikke fant ut hvordan jeg kunne starte dedicated server, og måtte spille på samme maskin. Med en maskin som ikke akkurat er det mest moderne blir det tungt å både spille og hoste et Sourcespill.

Jeg skal når jeg har tid ( :shrug: ) installere linux på en P4 2.6GHz jeg har stående ubrukt for øyeblikket som kan bli spillserver når det er nødvendig. Starsiege Tribes og CS Beta 1->7 skal hvertfall settes opp på den.

Lenke til kommentar
da har de fleste gitt seg for kvelden og zombi master gikk flytende.

har et forslag til i måra digitalpaintball

fant et spill til som så bra ut hidden

9229731[/snapback]

Jeg synes det var trist av dere og ikke gi andre som ikke hadde mic beskjed om serveren dere spillte på. Litt lumpent egentlig. Jeg hadde lyst til og joine men dere sa jo aldri hvilken server det var og hva passordet var.

Endret av RougeAlien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...