Croyfer Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg må finne den videoen av de som klokka en prosessor opp til noe-og-fire-Ghz... Noen som husker hvor den ligger? Haster egentlig litt :-? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 http://www12.tomshardware.com/images/thg_v...o_6_p4_4000.zip Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 vet ikke sry Nå skal jeg leke "forum politi" og si til deg at den avataren din er alt for stor og litt distraherende Jeg anbefaler deg å fjerne den Edit: Og en ting til, det er ikke vits å poste et svar : "vet ikke", da kan du bare la være Og ja, jeg vet heller ikke linken, men jeg postet dette for å kritisere deg Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 den avataren din er alt for stor og litt distraherende Jeg anbefaler deg å fjerne den For ikke å snakke om filstørrelsen, 686 KB :o Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 den avataren din er alt for stor og litt distraherende Jeg anbefaler deg å fjerne den For ikke å snakke om filstørrelsen, 686 KB :o Jupp, sitter her og sliter med å laste den ned på min kjære 64K ISDN. Fjern den straks. Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Skulle ønske dem avataren var ENDA større, kunne likt og se videre... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Skulle ønske dem avataren var ENDA større, kunne likt og se videre... Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 den avataren din er alt for stor og litt distraherende Jeg anbefaler deg å fjerne den For ikke å snakke om filstørrelsen, 686 KB :o Jupp, sitter her og sliter med å laste den ned på min kjære 64K ISDN. Fjern den straks. Jepp, og jeg sitter her med "nye" Telenor ADSL med Gigabyte-grense!! Må være forsiktig så jeg ikke får nedsatt til ISDN!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå