eUnaas Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Sett in et bilde av det dere mener er det beste caseModsen i 2002. Gleder meg til å se mange tøffe bilder 8) Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Denne slår nesten alt jeg har sett i år! Jeg har oxo sett et annet, men har ikke link her nå. Legger den inn når jeg kommer hjem 8) Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg driver med en nå som jeg tror blir rimelig kul, men den tar lang tid og den kommer vel strengt tatt ikke med får 2003. Men jeg skal sende deg ett bilde av den når den er ferdig. (i sommer en gang ) Lenke til kommentar
kjeholth Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Denne slår nesten alt jeg har sett i år! Jeg har oxo sett et annet, men har ikke link her nå. Legger den inn når jeg kommer hjem 8) enig med du. den var rimelig heftig ja.. har ikke sett mange som er bedre når det gjelder utvendig utseende hvertfall Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Dette kabinettet er det tøffeste jeg noensinne har sett! Se her for flere bilder. Legg merke til at fargene forandrer seg hele tiden! Det er bare så sinnsykt bra! 8) Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 ja dæven det er jeg enig i. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Legg merke til at fargene forandrer seg hele tiden! Det er bare så sinnsykt bra! Er det lakken som gir den sinnsyke efekten? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Dette kabinettet er det tøffeste jeg noensinne har sett!Se her for flere bilder. Legg merke til at fargene forandrer seg hele tiden! Det er bare så sinnsykt bra! 8) Den skifte farge greia så litt falsk ut?? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Dette kabinettet er det tøffeste jeg noensinne har sett!Se her for flere bilder. Legg merke til at fargene forandrer seg hele tiden! Det er bare så sinnsykt bra! 8) Den skifte farge greia så litt falsk ut?? ja, den ser falsk ut Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg har sendt m@il til han fyren som har laget det kabinettet og spurt hvordan han har gjort det. Dette er svaret jeg fikk: "I Cut my dragon out with waterjet using my cad file i draw. the light flashing i call it a 64 LED chaser, and programable to anything you can think of using a text file." Om det er sant eller ikke kan ikke jeg finne ut, men det kabinettet er jo noe av det tøffeste jeg har sett, så jeg velger å tro at det er sant Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hmm.. Men hvorfor lage en Java fil?? Kan han ikke bare filme kabinette sitt?? Så legge ut som MPEG.? Virka så TVILSOMT.-- Men KONGE må jeg bare si Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 kanskje fordi en videofil ville blitt jævli stor.. hva vet vel jeg... Lenke til kommentar
Mehahman Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 smooth kabinett croyfer, men ingen kommer til å slå min når den er ferdig!!! skal legge ut bilder når den er ferdig Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 du får et problem med å gjøre den ferdig i 2002 Black_sabbath Lenke til kommentar
Mehahman Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 hehe, ja kan bruke den SUPERMAGISKETIDSMASKINEN min den er jævlig fet, det er det jeg har moddet pcen min til en tidsmaskin!!! slå den dere Lenke til kommentar
Laka Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Denne slår nesten alt jeg har sett i år! Jeg har oxo sett et annet, men har ikke link her nå. Legger den inn når jeg kommer hjem 8) Kan ikke si meg enig. Vel, vel, utrolig bra jobb! Men det blir altfor, altfor mye. Så jeg syntes det kabinettet kvalifiserte seg til Årets Styggeste Modd. Men det er da min mening Lenke til kommentar
Mehahman Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 hvordan får man bilde under navnet sitt i forumet? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Det kalles avatar, de kan legge det inn på profilen din Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 hohoho!! den var jo skam rå da!! men jeg forstod ikke helt hva du mente med det der greiene..64(blablabla) kult da.. er det en asiater som laget den?? Lenke til kommentar
runeah Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 http://www.coolcasegallery.net/ccg/viewcas...e.php?cid=00913 eller denne: http://www.coolcasegallery.net/ccg/viewcas...e.php?cid=00923 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå