HoaXed Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hællæ, Har kjøpt meg et 9 cellers batteri hvor det var gitt at med denne dataen skulle det være ca 5 timers tid. Ved normal bruk i dag har jeg _maks_ 2 timers bruk, er dette riktig? Hvis det har noe å si så har jeg Vista 32 bit med; Dual core 2 prossesor 2ghz 4mb cache 160gb harddisk 4gb ram Takker for svar. Lenke til kommentar
toffen89 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hællæ, Har kjøpt meg et 9 cellers batteri hvor det var gitt at med denne dataen skulle det være ca 5 timers tid. Ved normal bruk i dag har jeg _maks_ 2 timers bruk, er dette riktig? Hvis det har noe å si så har jeg Vista 32 bit med; Dual core 2 prossesor 2ghz 4mb cache 160gb harddisk 4gb ram Takker for svar. 9082048[/snapback] hvor mange mAh er batteriet da? Det er det som avgjør hvor lenge et batteri kan drive en krets. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hva er "normal bruk" da? Oppgitt batterilevetid på maskiner er selvsagt under de mest ekstreme forhold. Laveste skjermstyrke, wifi av, ingen aktivitet som foregår på PCen og alle effekter skrudd av. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Hva er "normal bruk" da? Oppgitt batterilevetid på maskiner er selvsagt under de mest ekstreme forhold. Laveste skjermstyrke, wifi av, ingen aktivitet som foregår på PCen og alle effekter skrudd av. 9082574[/snapback] Hmm. Kjører full lysstyre, wifi, og Vista Aero. Kanskje det er min egen feil? Sitter mest på nettet, og diverse programmring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå