Bootch Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Bok nummer 5 var stor, ja.. Men her har filmskaperne tatt seg for mye frihet, filmen er lagd av bruddstykker og får aldri en ren flyt, i tillegg har de forandret mye på hvordan ting skjedde og den kampen i slutten er myemye lengere og mer spenningsfull i boken. Det er klart de har måttet kutte mye, men det verste er at de ikke har klart å få frem følelsene fra bok 5! Dette er en bok som bygger mye på Harrys sinne, vennskap og følelser. Blant annet begynnte Ronny som målvakt på rompeldunk laget, Cho og Harry var på en lengre date som ikke gikk så bra og tiden i føniksordenenshovedkvarter varte i ca 300sider i boka og inneholdt så utrolig mye mer enn hva som kommer frem i boken! Jeg gikk skuffet ut av kinosalen, og denne er absolutt ikke den beste i serien, en ok film, men ikke mer enn det. Mulig jeg liker den bedre etter å ha sett den flere ganger, men i forhold til den historien boken faktisk er basert på er den helt elendig!! Gjør meg ondt å si dette om filmen, digger Harry Potter, men dette var bare ikke bra nok Hva synest dere? Lenke til kommentar
kpsoppen Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) jeg er helt enig med degda det gjelser handlingen, men jeg mener at denne filmen er av de bedre i serien Endret 16. juli 2007 av kpsoppen Lenke til kommentar
Bootch Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 jeg er helt enig med deg, men jeg mener at denne filmen er av de bedre i serien 9082000[/snapback] Jo, det er klart at filmmessig er det en mer voksen film enn de foregående, og jeg tror nok jeg blir å like den bedre når jeg har sett den en gang til og ikke irriterer meg over hvor ulik den er boka Men jeg synest allikevel den manglet flyt og klarte ikke helt å imponere, men fornøyd er jeg og gleder meg til nummer 6!! Lenke til kommentar
............... Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Her er en tråd om denne filmen. Kan jo ta det der? Lenke til kommentar
Bootch Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Her er en tråd om denne filmen. Kan jo ta det der? 9082017[/snapback] Checking it out Lenke til kommentar
kpsoppen Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 vis man skal nyte filmen fult ut må man ikke tenke på boka mens han ser på den Lenke til kommentar
Bootch Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 vis man skal nyte filmen fult ut må man ikke tenke på boka mens han ser på den 9082026[/snapback] Nei, det er sant og tror det var litt av problemet, satt bare å irriterte meg over alt som manglet og var forandret menemen, den skal i dvdhylla å sees og vurderes igjen Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg har aldri lest boken og det er sikkert derfor jeg elsket filmen! De som ikke har lest boka, vet heller ikke hvordan den skal være, så for min del var filmen sinnsykt kul! Dog, kunne finalen vært hakket lengre. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Det eneste som er virkelig bra med Harry Potter-filmene er Emma Watson! Endret 16. juli 2007 av Whoopy Lenke til kommentar
Bootch Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg har aldri lest boken og det er sikkert derfor jeg elsket filmen! De som ikke har lest boka, vet heller ikke hvordan den skal være, så for min del var filmen sinnsykt kul! Dog, kunne finalen vært hakket lengre. 9082062[/snapback] Ja, ikke sant!! Avsluttningen i boken er helt utrolig, og helt annerledes enn i filmen, det er det som er så synd!! En haltime lenger filmtid med den riktige slutten, oioi, man hadde gått heseblesende ut av salen!! Lenke til kommentar
Bootch Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Det eneste som er virkelig bra med Harry Potter-filmene er Emma Watson! 9082083[/snapback] Hehe, naughty boy Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=755652 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg