Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har jeg et orgasmeproblem?

Gjest Gutt18

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt18

Allright folkens..

Det har seg slik at jeg igår kveld dro på besøk til ei jente jeg ikke kjente noe særlig godt. Vi snakket lenge og det gikk fort fra kyss til langt mer hyggelige aktiviteter, hehe. Viktig å få med seg her at jeg faktisk var jomfru senest igår. Vi hadde holdt på ganske lenge da jeg bare måtte kapitulere og si at jeg ikke klarte å komme...! :ermm: Hun var veldig erfaren.. Jeg var nesten uten.. Da sier det seg selv at prestasjonsangst ble et problem. Jeg var litt nervøs og anspent under akten.

Etter jeg måtte gi meg sa hun at det ikke var første gang hun hadde opplevd dette., og at det ikke ville bli noe problem bare jeg følte meg tryggere og mindre nervøs.

Da må bare spørre for å berolige meg selv om at å være nervøs og anspent kan gjøre slik at man faktisk ikke kommer??

Jeg kan nesten ikke fatte at det er mulig..

PS. Nevner at det ble en rask håndjager før besøket bare for å roe ned.. ja dere skjønner.. hehe. Men dette tror jeg så avgjort ikke var hovedårsaken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehehe, jeg må bare le litt. Det er ingenting å være flau over , og jeg er veldig sikker på at dette har skjedd veldig mange på en eller annen måte.

Det har skjedd meg et par ganger, faktisk.

Bare slapp helt av.. Plutselig kommer du mye raskere enn du skulle ønske også *ler*

Lenke til kommentar

Slenger meg med de andre innleggene! Dette er ikke unormalt og det å skulle komme når men er så nervøs at man ikke vet opp/ned på seg selv er ikke den enkleste sak i verden. Fokuset og tankene flyger i alle retninger og det hele blir ganske lite seksuelt. :D

Har opplevd det samme selv og ditt første samleie kan definitivt stille seg i samme rekke som de utallige andre debuteringer som har falt i samme skjebne! Det går seg til etterhvert, men de første gangene kan, for mange, kun være preget av nervøsitet, potensproblemer og vanskeligheter med å komme. Det hjelper heller ikke på at partneren er veldig erfaren, mens en selv er blodfersk i gamet. Da blir det fort mye krøll! :yes:

P.s: Gratulerer med ditt første ligg! :thumbup:

Lenke til kommentar

hadde det samme problemet når jeg blei sammen med kjæresten min for en mnds tid siden. Hun er alt hva jeg ønsker, og jeg er utrolig glad i henne. Men hver gang vi gjorde det endte det med at hun kom først.

Alltid sett på meg selv som en som kommer fort,men nå holder jeg ut lengre. Var litt redd for at kjæresten min skulle tro at jeg ikke kom fordi jeg ikke var glad i henne:)

Men etter noen runder kom jeg innen fornuftig tid:)

Er jo litt greit å holde ut lengre enn 2min også:)

Så dette kommer nok til å ordne seg vettu:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...