mortenna82 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Noen som vet om det er ny software tilgjengelig for Nokia E65? Sliter litt med irriterende småfeil. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Har ikke peiling, men åssen feil har du med din? Fikk min for en ukes tid siden jeg, ikke merket noen feil på den jeg har ennå Lenke til kommentar
mortenna82 Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Den låser seg til stadig, klokkeslettet som vises etter 1 minutt forsvinner, og programmer vil ikke starte. Lenke til kommentar
plysjhai Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Min har plutselig slettet alle ordene jeg hadde lagt til i ordboka, og nekter å legge inn nye ord. Ergo kan jeg nesten like greit skrive uten, og det er irriterende. Men jeg finner ikke noen ny sw ? Iallefall ikke på nokia.no sine sider. Anyone ? Lenke til kommentar
chervolet Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 noen som vet hvordan jeg får automatisk tastatursperre på min E 65 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) ------------- Ta en kikk i Ofte Stilte Spørsmål [Les før du poster] for svar på hvordan man finner siste firmware versjon på Nokia telefoner. Endret 29. september 2008 av cyclo Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Noen som vet om det er ny software tilgjengelig for Nokia E65? Sliter litt med irriterende småfeil. Siste pr dags dato er 3.0633.69.00 noen som vet hvordan jeg får automatisk tastatursperre på min E 65 Legg inn et program, f.eks: http://s60addons.com/autolock/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå