Gå til innhold

Får ikke betalt på eBay :(

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en fjernkontroll fra USA på eBay, og jeg får ikke betalt den med PayPal... Når jeg trykker "submit" på betalingsskjermen etter at jeg har fylt ut brukernavn, passord, pris osv kommer bare samme bildet opp på nytt, uten noe feilmelding eller noe sånt.

Hvis jeg går inn på paypal.com og trykker "Verify" eller noe i den duren, kommer dette opp:

visa_pal.GIF

Jeg tror dette kom etter at jeg hadde trykket feil kode :oops: på den verify-delen. Men jeg fikk ikke betalt før jeg hadde prøvd dette heller. Skulle jo gjerne ha fått dette unnagjort :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke så stor hjelp kanskje, men litt info...

www.paypalwarning.com/

"Many Paypal accounts are frozen for almost anything and without warning until the owner faxes in lengthy and intrusive private information - several times over. Even then, the account may not be released. The account can usually receive money while it is frozen, but it certainly cannot withdrawal money. "

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått aktivert kortet. Men hva er dette?

Your credit card has been added to your PayPal account.

You must complete your PayPal Membership before you may send payments.

To complete this payment, please complete your PayPal Membership. After you have completed your membership, return to the merchant's site to initiate this payment again.

How to Complete your PayPal Membership- 2 Easy Steps

When you added your credit card, you were charged PayPal's $1.95 membership fee. You will find your Member Number next to the $1.95 charge on your next credit card statement.

Step 1:

In the item description section of your next credit card statement, your 4-digit Member Number will be printed next to the $1.95 PayPal Membership Fee. (We will refund this fee to your PayPal account after you have successfully entered your Member Number.) Check your next statement to find your unique Member Number.

Hvor finner jeg dette nummeret? Hva er "credit card statement"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...