Gå til innhold

Heroes of Might and Magic V noe bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på om jeg ikke skal gi dette spillet en sjanse uansett jeg. Ikke noe hardcore spilling (til det har man Football Manager :p), men litt kosespilling innimellom.

Om grafikken er så som så overlever jeg helt sikkert det, så lenge gameplayet er allright :-) Hvis ikke har man jo alltids muligheten til å legge inn HoMM3 hvis 5'ern ikke skulle falle i smak. (HoMM4 var jo mildt sagt _elendig_!)

Lenke til kommentar
så langt koser jeg meg med 5. har vel spilt i en 5-6 timer nå. spiller seff på custom game, liker ikke å følge historien.

tenker jeg har noen timer til før jeg blir lei ja :)

9094300[/snapback]

Det blir omtrent akkurat det motsatte av det jeg planlegger da. Jeg synes en god historie er viktig for et slikt spill, og vil derfor følge historien. Har jo lest at historien er tynn, men det kan hende den er god nok for meg. :)

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg har fullført noen av Heroes spillene mine, stort sett bare spilt scenario, men det har i tillegg blitt ganske mange timer av det. For meg blir nok alltid 3ern å regne som det beste, men jeg har hatt en god del morro med de to siste også.

Lenke til kommentar
Jeg synes mange bra "2D" spill blir så mye dårligere når de blir om til 3D, sånn som når HOMM4 og 5 kom. Samma som med settlers :p 5'ern ble helt #/%¤##!!%#"

Heroes IV er jo et bra spill og mye bedre enn Heroes V, men kan ikke huske at Heroes IV har 3D grafikk.
Lenke til kommentar
For min del har historien i alle Heroes spill vært kjedelig og har alltid spilt Scenario.

9094360[/snapback]

Triver godt med Scenario jeg og.

Spiller aldri campaign. Vel spillte det litt, men var litt kjedelig iforhold til scenario.

Prøvde Heroes of Might and Magic V i går, likte det ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Jeg snakker ikke om grafikken, men om selve utseendet. De ser rett og slett for dårlig ut.

9086942[/snapback]

Angående det med grafikken, hvis du har det på medium eller low, så ser jo naturligvis monsterene dårlig ut.

Men jeg skjønner hva du mener, selv om de har lagd et par stilige mobs i HOMM V.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

hei. bare lurer på en ting vedrørende dette spillet, for dere som er drevne. er ikke spellen puppet master veldig overlegen når en er undead som er immune mot mind spells. finnes det en måte å forsvare seg mot den, eller noe motangrep. har ikke sett noe selv som kan matche det å være undead(eller necromance, husker ikke helt hva de heter), og bruke puppet master. den kan brukes på creatures på alle nivå, noe som gjør den helt enormt bra. hva kan en gjøre mot dette?

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...