KeyanZa Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 vurderer å skaffe meg Heroes of Might and Magic V . det er vel det som er det siste regner jeg med... noen som har spilt det? er det noe bra? verdt å kjøpe? Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 vurderer å skaffe meg Heroes of Might and Magic V .det er vel det som er det siste regner jeg med... noen som har spilt det? er det noe bra? verdt å kjøpe? 9081822[/snapback] Gamer.no sin anmeldelse GameReactor sin anmeldelse Tror ikke jeg trenger å si mer.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 WTF?! Hvordan kan jeg ha unngått å få med meg at Heroes V har kommet ut, og atpåtil fått såpass god kritikk?! :o Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Har selv spilt og tro meg, det er bare bortkastet tid. De fleste monstrene ser helt for jævlig ut og 3D grafikken ødelegger veldig mye. Spillet gir meg ikke følelsen av å spille Heroes. Spillet har kanskje fått gode karakterer sånn som på Gamespot (8,2), men jeg kan ikke si meg enig i den karakteren. Spillet lar seg oppleve nye ting som ikke har vært i de andre Heroes spillene, men dette gjør ikke opp for kvaliteten. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Så det er fortsatt Heroes III som er kongen på haugen av Heroes-serien ennå? Den fikk jo 9/10 klassisk på Gamer.no også, men det er jo ikke alltid jeg er like enig i karakterene som gis her heller Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Etter min mening, ja. Heroes III er den gode gamle klassikeren og det er den jeg enda spiller. Bare ta å se på monsterene i Heroes V, de ser rett og slett latterlige ut og nå som de har gått over til 3D grafikk. Men jeg forventet ikke mer siden det ikke er 3DO som lager spillet lengere, noe som er synd fordi de har gott oss 4 utrolige Heroes spill som jeg tror de fleste ikke vil glemme. Ubisoft måtte bare gjøre det mere moderne, men det endte opp som et ødelagt spill for min del. Jeg mener at Heroes skal spilles "the old fashion way". Endret 16. juli 2007 av Luchy Lenke til kommentar
knaill Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hvis du vil prøve det uten å måtte kjøpe, så har gamer.no er demo liggende ute såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 At Heroes V har fått 9 synes jeg er utrolig. Det er min personlige mening som andre kan være uenig i. Jeg ville kanskje gitt det 6-7. Spillet var ganske gøy i begynnelsen, det ser pent ut, og det var gøy å løpe rundt, samle ressurser, levle, samle flere krigere og banke fienden. Dessverre så har spillet level cap, slik at en hero ikke kan bli bedre før på neste brett. Historien som driver spillet er i mine øyne ganske tam og kjedelig. Jeg har riktig nok ikke spilt mer enn den første delen (med mennesker/hun prinsessen) fordi spillingen ble alt for repetetiv. Samle ressurser og en stor hær, deretter banke fienden. Spillet ble derfor avinstallert ganske raskt. Jeg synes feks Spellforce (http://spillpriser.no/nn/ItemDetails.aspx?SS=spellforce&RID=-1&ZID=2&SO=1&SBCAT=-1&AID=Search&CAT=76&IID=499) er et mer spennende spill, men det er nå min mening Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Heroes V er helt OK, men det kan ikke måle seg med hva Heres III er, selv om tilegspakken kom med random map generator, men den levde likesom ikke helt opp til den som var til H3. Og i tillegg har jeg rota bort Hammers of fate cden min, og finner ikke noe crack heller og jeg orker ikke å kjøpe noe nytt. Jeg har foresten leita over hele trondheim sentrum etter å finne H3 igjen, i og med at jeg ikke finner cdene til det heller, har lett for å rote bort ting over åra :\ Har sett et par samlepakker med H3 og H4 online, men H4 har jeg alle cdene til og akter ikke å kjøpe fler, men ender med vel at jeg gjør det uansett for å få tak i h3 igjen Foresten så anbefaler jeg dere å laste ned H3 WOG som er en uofesiell tilegspakke av Heroes 3: Shadow of Death. Som er en helt ny opplevelse av heroes 3. De har boosta dårlige artifacts og dårlige secondary skills samt lagt til en haug av nye monstre, nye kister og til og med en ny resurs. Link til WoG Endret 16. juli 2007 av Mildir Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg likte det rimelig godt, selv syntes jeg ikke historien var så "tam" som andre her hevder den er. Men.. de har gjort en ganske stor endring i kampsystemet, som jeg tror noe av grunnen til "gamle" Heroes spillere ikke liker dette. Hvordan kan du si at mobsene ser latterlige ut? Archangels sier jeg. Det er gamle Heroes i en penere, men noe dårligere innpakning. Det er altså et godt stykke fra Heroes II og Heroes III. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Jeg kan gi deg flere eksempler: http://www.gamespot.com/pages/image_viewer...1&sid=undefined Jeg sier ikke at alle er dårlige, men de fleste ser bare for dårlig ut. Noen av de jeg har linket til nå ser helt greie ut, men så mye bedre ut i Heroes III. Endret 26. august 2010 av Luchy Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Må si meg enig. Heroes V er ikke spesielt bra. Grafikken var ok da det kom, den begynner å bli dårlig nå. Lyden er ikke noe tess, historien er cheesy, og gameplayet det dårligste så langt i serien spør du meg. Kjøp heller tre pils for penga .. Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Takk for 7 stk. linker som peker til akkurat samme sted. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 HoMM V var ikke i nærheten av de første spillene, men synes selv spilelt var helt greit. Verken dårlig eller supert. God underholdning. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Luchy: Er det med grafikken på high? Ser ikke slikt ut. Enig med NightBlade, god underholding. Endret 16. juli 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Jeg snakker ikke om grafikken, men om selve utseendet. De ser rett og slett for dårlig ut. Endret 16. juli 2007 av Luchy Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Et lite spørsmål om Heroes of Might and Magic 3: Er det flere typer av samme spill? En venn av meg hadde et Heroes 3 spill hvor man kunne være fire elementals, water elementals osv. Mens jeg kunne ikke det. Har The Restoration of Erathia. Endret 17. juli 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Heroes III har expansion packs. Lenke til kommentar
dapre Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Et lite spørsmål om Heroes of Might and Magic 3: Er det flere typer av samme spill? Det er gitt ut 2 "vanlige" ekspansjonspakker og 4 (6) litt "alternative" pakker. Det originale spillet heter The Restoration of Erathia, og er det du har. Den første add-on pakken het Armageddon's Blade. I denne pakken ble det introdusert en ny "rase" kalt "Elemental Conflux". Der kan man rekruttere bla. fire/water elements. Den neste add-on pakken het "The Shadow of Death". I tillegg er det gitt ut 4 (6) stand-alone pakker, dvs at disse kan spilles uavhengig av om man har det originale Heroes3 eller ikke. Hele serien går under navnet Heroes Chronicles. Disse utgavene er "light" utgaver av det originale spillet, og er trolig mere egnet for nybegynnere en garvede veteraner, men er helt ok : Heroes Chronicles: Warlords of the Wasteland Heroes Chronicles: Conquest of the Underworld Heroes Chronicles: Masters of the Elements Heroes Chronicles: Clash of the Dragons I tillegg er det mulig å laste ned ytterligere to pakker fra nettet, så sant man har et eller flere av utgavene installert på maskinen : Heroes Chronicles: The World Tree Heroes Chronicles: The Fiery Moon Lenke til kommentar
dapre Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Heroes V var ok det, men det frister ikke noe særlig å spille det mere en 1 gang. Heroes 2 & 3 har jeg spillt igjennom flere ganger, og er fremdeles ikke lei. Eller vil jeg bare anbefale denne siden for alle som er interessert i Might and Magic universet : http://www.celestialheavens.com/ Ellers anbefaler jeg (som vanlig) "Disciples 2" for alle som er en smule fasinert av Heroes serien. Spillet er tilgjengelig tilnærmet gratis nå. Disciples 2 : http://www.gamespot.com/pc/strategy/discip...=result;title;1 Se også opp for disse to kommende spillene, som følger i Heroes seriens fotspor : King's Bounty: The Legend : http://www.gamespot.com/pc/strategy/kingsb...ag=tabs;summary Disciples 3 : http://www.gamespot.com/pc/strategy/discip...=result;title;0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå