strikkepinne Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hei. Jeg har problemer med å komme meg på nett. Får opp denne meldingen når jeg prøver: "Failed to query tcp/ip settings off the connections" Har helst ikke lyst til å snylte internett av naboen så lenge så om det er noen her som kunnet hjulpet hadde det vært kjempefint. Lenke til kommentar
strikkepinne Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Restartet modem/router? 9081819[/snapback] Ja restartet men ingenting skjedde. Alle lysene lyser og det står at den er koblet til, men det er ikke fnugg til noe action her. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Beskriv utstyr og internettleverandør Lenke til kommentar
strikkepinne Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Beskriv utstyr og internettleverandør 9081870[/snapback] Det er en Thompson Speed touch 516i Jeg har nextgentel som leverandør og det er en dell trådløs med win xp Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Har du prøvd kablet? Sjekk at trådløsparametrene stemmer i begge ender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå