1915 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Er på hybeln min. så har jeg nett da. men det suger ræva. men hvertfall. så skal jeg inn på routern og "reboote" den. nette er treigt ;/ ipn er jo standard. 192.168.1.1 så kommer det opp bruker og pw. så skriver jeg admin i begge feltene. men kommer meg ikke inn. er det mulig på et vis å komme seg inn på routern fordet? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Så lenge du ikke skriver ned hvilket modem/router det er snakk om jo vanskeligere er det og kunne hjelpe deg.. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Så lenge du ikke skriver ned hvilket modem/router det er snakk om jo vanskeligere er det og kunne hjelpe deg.. 9081583[/snapback] Det som er problemet er at jeg ikke vet hvilken det er de jeg har hybel hos, de sover :!: da må jeg vente til de står opp. blææh ^^ Lenke til kommentar
persistent Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Er det din router så har du vel passord og brukernavn.... Dersom du ikke har det så er det vel noen annen som har router´en, (hybelverten?), hadde det ikke da vært enklere å be vedkommende som har router´en å resett den enn å be om hjelp til å "bryte deg inn" ? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 det er hybelvertene sin. og de sover og jeg har aldri hatt tålmodighet Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 trur det er litt feil forum, men det går helt fint og finne ut hva password skal være for noe, spørs helt på produsenten som har laget det. eks: d-link har en default "look" bruker som gjør at du kan se alt men ikke endre. det er bruker navn "user" og ikke noe password. hvis det 3com og andre så kan du laste ned programe for og finne ut password for deg. søk litt på nette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå