Drunken_Master Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hei, jeg skal ha meg en bærbar maskin nå før jeg drar i militæret til høsten. Så har jeg noe å gjøre på fritida langt oppi bardufoss. Tenkte jeg for en gang skyld kunne invistere i en bærbar maskin. Jeg har tenkt til å spille litt nyere spill mer denne pc'n, derfor vil jeg ha en som klarer å kjøre de nyere spillene ganske greit, men kan jo ikke forlange det beste til 10K. Men noen her som vet om den kanskje beste maskinen for meg? Jeg skal spille, surfe, se filmer og kanskje drive litt med photoshop. Ikke noe mer spesielt enn det. Noen som har noen forslag til bærbare maskiner som passer meg, med litt bra grafikkort f.eks? Vil gjerne kjøpe en jeg kan oppgradere minne på f.eks, eller slenge inn en ekstra harddisk med tiden. Håper noen kan hjelpe meg her, har aldri kjøpt bærbar før, vil få mest ut av pengene mine, derfor må jeg spørre dere som har peiling Takk for alle svar. Mvh Drunken_Master. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 - Hvis 10k er grensen, kan du kikke etter en laptop med Core 2 Duo prosessor og GF go7600 grafikk. - Legger du på 1000 kroner er du oppe ved de nye Santa Rosa laptopene med siste C2D og 8600 GT grafikk, fra blant annet Multicom (Compal) og DELL (1520, Vostro). Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Legge på 1000kr går nok, men ikke noe mer enn det. Det hørtes jo bra ut da. Ingen andre alternativer? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) jeg vil opplyse om at torvald har en arbeismessig tilknyttning til Multicom.... han tjener med andre ord penger på at du kjøer tingene dine derfra. jeg har slettet alle innleggene hans i denne tråden på grunn av brudd på rettningslinjenes §7. Endret 16. juli 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå