pizzafordi Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 vil kjøpe 2 stk stativ høytalere, til rundt 500kr. Helst ikke Eltax, vil helst ha sånne dynavoice, men finner deg ikke. Hvor kan jeg kjøpe dem? Hvis du vet om annet merke eller anbefaling, fortell gjerne. Men er litt i tvil om Eltax. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg fant Dynavoice Magic S-4 i Calvados til 690,- Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ikke kjøp Eltax hvertfall, tror nok Dynavoice er et mye bedre valg i så fall. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) vel, de er faset ut av produksjon. så det er vel noen igjen. å håpte å betale 400-500kr for dem ikke 900 inkl frakt. så det blir henlagt. til den prisen kan jeg like godt kjøpe f6 men den forsterkeren ville sagt bang. Endret 16. juli 2007 av pizzafordi Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Du kan jo kjøpe Dynavoice F6 enten på Komplett siden de har tilbud, eller på Netthandelen om du får dem billigere der. Tingen med F6 er at de har relativt høy følsomhet, 91 db ved 1 watt inn. Dette vil si at den faktisk er lettere å drive en Dynavoice S4. Hvis forsterkeren din holder på å ta kvelden, vil jeg anbefale deg Sonic Impact T-amp som du kan få til 320 kr inkl. frakt fra USA! Test her! En kamerat av meg kjøpte denne kombinasjonen som et billiganlegg, og det spiller strålende! Han fikk faktisk F6 til 450 kr på netthandelen, så hold øynene åpne! Lenke til kommentar
fhl Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Tingen med F6 er at de har relativt høy følsomhet, 91 db ved 1 watt inn. Dette vil si at den faktisk er lettere å drive en Dynavoice S4. 9158680[/snapback] Høyere følsomhet vil si at den spiller høyere med samme tilført effekt, ikke at den nødvendigvis er lettere å drive. Frode Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Tingen med F6 er at de har relativt høy følsomhet, 91 db ved 1 watt inn. Dette vil si at den faktisk er lettere å drive en Dynavoice S4. 9158680[/snapback] Høyere følsomhet vil si at den spiller høyere med samme tilført effekt, ikke at den nødvendigvis er lettere å drive. Frode 9159040[/snapback] Ikke nødvendigvis nei, men jeg tror faktisk den er lettere last allikevel, selv om jeg ikke er helt sikker på dette. Poenget er at disse høyttalerene kan drives veldig godt, selv om forsterkeren ikke er spesiellt kraftig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå