Gå til innhold

de små dynavoice høytalerne til 500kr?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel, de er faset ut av produksjon. så det er vel noen igjen. å håpte å betale 400-500kr for dem ikke 900 inkl frakt. så det blir henlagt. til den prisen kan jeg like godt kjøpe f6 men den forsterkeren ville sagt bang.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du kan jo kjøpe Dynavoice F6 enten på Komplett siden de har tilbud, eller på Netthandelen om du får dem billigere der.

Tingen med F6 er at de har relativt høy følsomhet, 91 db ved 1 watt inn. Dette vil si at den faktisk er lettere å drive en Dynavoice S4.

Hvis forsterkeren din holder på å ta kvelden, vil jeg anbefale deg Sonic Impact T-amp som du kan få til 320 kr inkl. frakt fra USA! Test her!

En kamerat av meg kjøpte denne kombinasjonen som et billiganlegg, og det spiller strålende! Han fikk faktisk F6 til 450 kr på netthandelen, så hold øynene åpne! ;)

Lenke til kommentar
Tingen med F6 er at de har relativt høy følsomhet, 91 db ved 1 watt inn. Dette vil si at den faktisk er lettere å drive en Dynavoice S4.

9158680[/snapback]

Høyere følsomhet vil si at den spiller høyere med samme tilført effekt, ikke at den nødvendigvis er lettere å drive.

Frode

Lenke til kommentar

9158680[/snapback]

Høyere følsomhet vil si at den spiller høyere med samme tilført effekt, ikke at den nødvendigvis er lettere å drive.

Frode

9159040[/snapback]

Ikke nødvendigvis nei, men jeg tror faktisk den er lettere last allikevel, selv om jeg ikke er helt sikker på dette.

Poenget er at disse høyttalerene kan drives veldig godt, selv om forsterkeren ikke er spesiellt kraftig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...