Tracer Bullet Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hei! Er ny her saa jeg haaper at jeg har kommet til rett sted med mitt spoersmaal Er i Viet Nam naa og mobilen min skralter litt, saa jeg lurte litt paa om jeg skulle kjoepe en ny en mens jeg er her. Kunne tenke meg en Samsung u600 evt. en d900i. For min del er det kjekt med vietnamesisk ordbok, og jeg regner med at engelsk er standard, men det jeg lurer paa er om det er mulig aa legge inn norsk ordbok i ettertid, eller aa legge inn norsk firmware paa den? Tusen takk paa forhaand til de som kan svare paa mitt spoersmaal Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Nei, det er ikke mulig å få både norsk og vietnamesisk samtidig på Samsung. Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Nei, det er ikke mulig å få både norsk og vietnamesisk samtidig på Samsung. 9099886[/snapback] Jeg kjøpte min tlf i utlandet. Men lurer på om det går an å oppdatere firmware, så jeg for norsk språk og ordbok ? Lenke til kommentar
kiwibird Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 mens jeg er her. Kunne tenke meg en Samsung u600 evt. en d900i. For min del er det kjekt med vietnamesisk ordbok, og jeg regner med at engelsk er standard, men det jeg lurer paa er om det er mulig aa legge inn norsk ordbok i ettertid, eller aa legge inn norsk firmware paa den? Fant du noengang ut av dette? Har en Samsung D900i som trenger norsk ordbok (og gjerne æøå)... (må si at sånn ellers er mobilen ganske så grei) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå