Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dame som leker med følser eller ikke?

Gjest nixo

Anbefalte innlegg

Jeg sliter litt, jeg ble kjent med ei jente for ca 2 mnd siden vi hadde det koselig og sånn hun var hos meg hver dag en periode og vi fant på masse, tingen er at hun hadde type...dette var jo selvsagt ikke særlig morro for meg når følsene for henne begynte å vokse, enda hun viste det fortsatte hun å være med meg opp til flere ganger mer med meg enn kjærsten sin.

Tingen var at vi delte seng mange døgn den tiden jeg kjente henne, ikke sex osv, men vi lå jo der halv nakene og hold rundt hverandre til slutt begynte vi å kysse hverandre når vi møttes eller skulle dra etc, noe som gjorde følsene sterkere, hun innrømte at hun hadde lite til felles med kjærsten sin og hadde ikke så mye pent å si om han...det første som stakk meg i nakken var at hun prøvde å skape sjalusi...tiden gikk og ting ble merklig, jeg satt med henne alene og snakket, plutselig sto kjærsten hennes der ved siden av meg som hadde henne på fanget..hun reiste seg opp og var kjempe gla for å se han...der ble jeg usikker igjen...hun må ha et problem med å forholde seg til en gutt om gangen da? er hun en player eller hva?

jeg har jo kuttet kontakt med henne nå fordi jeg orket ikke hele greia mere, og det sa jeg til henne, og hun sa bare hæ? og ikke noe mer, tanken blir vanskelig sa hun Hæ? fordi hun ikke skjønte hva som foregikk eller sa hun hæ i den forstand at hun overhode ikke brydde seg? ble hun sur...men etter dette har jeg ikke hørt noe mer, grunnen til at jeg gjorde dette er fordi, hvis hun ville ha meg, ville hun ha kontaktet meg i ettertid...nå skal det sies at dette er ca en uke siden jeg snakket med henne.

Saken er så at jeg savner henne så grusomt for hver dag som går og det er ren tortur rett og slett, det er sånn at man har lyst til å gi opp selv om man vet at det finnes flere, men denne jenta var unik og jeg kødder ikke...kanskje noen nedturer som nevnt over, hvis hun hadde forlatt sin kjære nå ville hun kanskje gjort det samme mot meg osv. vi hadde samme interesser, samme humor, vi hadde det morro bare ved å ligge i senga eller sofaen og kose og prate skit rett og slett...i mange timer også

hva bør jeg gjøre vente på henne eller bare gi totalt blanke og gå videre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, greit du er forelska.

Men husk at livet går videre, sov, gå på jobb og bytt klær.

Med det sagt, hva kan du gjøre?

Veldig merkelig å dele seng med noen da, når hun har kjæreste.

Tiden har også lært meg at dette er veldig forskjellige fra sted til sted og fra vennegjeng til vennegjeng hva som defineres som flørting.

Bare la det ligge, men ikke legg det dødt.

Liten forskjell....

Lenke til kommentar

Greit nok det egentlig, takk for svar forresten^^

det som er rart er at venninnene hennes også syns dette var merklig, hu har ikke vært sånn før virka det som, men dette kan jo være noe de sa for at jeg skulle føle meg bedre det vet jeg ikke, men er det så mye bedre å gi meg falske forhåpninger da?

Jeg får vel la det ligge, første jeg ser etter når jeg våkner er om jeg har ubesvarte anrop eller meldinger fra den jenta, det er helt utrolig, jeg har vært forelska før altså, men dette er nesten ille faktisk :p

Lenke til kommentar

Ååå ja, jeg kjenner meg igjen der.

Hold deg opptatt, ha noe å gjøre på.

Gjør "feel-good-stuff", driv med noe du liker.

Trening er en vinner. :wee:

Men ja, litt rart er det.

Vanskelig å si, eller helt umulig å si.

Så ikke prøv å TENK deg frem til noe, for da blir du bare gal. :)

Lenke til kommentar

word! jeg har tenkt for mye, først trodde jeg hun var sånn for å sikre seg min kjærlighet når hun gjorde det slutt med kjærsten sin...haha..snakk om å være litt optimist da =D det er jo ikke usunt da, men det trodde jeg og for den saks skyld det kunne jo hende at det var sånn og at jeg dret på draget, men jeg hater sånt! enten meg eller en type som jeg og mange andre jeg kjenner vet er en idiot, ingen som liker han hvertfall, men alle har vel en god side, og er det kjærsten så ser men stort sett kun den gode siden til tider...blind med andre ord.

Jeg har jo forsåvidt gjort meg kostbar nå da, og jeg driver med ting jeg digger hele tia egentlig, jeg gamer som faen når jeg har tid jeg...trener også ja^^ fin måte å få ut frustrasjon på ^^

tingen er at for første gang i mitt liv har jeg klart å holde fokusen rettet mot jenta og ikke gutten hennes, han dreit jeg i rett og slett, fordi jeg ville ha henne, hadde det vært sånn som det pleide hadde jeg aldri gjort noe mer ut av det når jeg fikk vite at hun hadde type...og det fikk jeg vite nesten med en gang...første dagen jeg møtte henne faktisk.

Lenke til kommentar
Sterke følelser ute og går, derfor det er lett å miste perspektivet.

Har du først noen gang fått så god kontakt med én jente, er nok ikke neste langt unna.

:wee:

9081384[/snapback]

så sant så sant, tar nok en stund til jeg kommer over hu her men...vel det vet jeg jo ikke egentli:P

Tror aldri jeg har vært en så knallbra poet før, jeg skrev dikt og sanger i hutt og pine, hadde jeg bare kunne spille gitar og synge...tviler på at trommer ville vært så populært :p

men men, kjærlighets livet er utfordrende og vondt, men samtidig spennende og godt, man lærer hvertfall av nesten alt man gjør, lærer å kjenne andre osv.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_SuperBruker_*

Du skremmer meg litt, det er som å lese noe jeg selv skulle ha skrevet ;P

Har vært i samme situasjon selv, og jenta valgte å fortsette med typen, noe som kansje var det beste for oss begge.

Nå kjenner jeg ikke typen hennes så godt, men jeg tror nok at vi begge hadde fått nok av problemer om hun hadde kuttet ut han for meg.

Levde med sjalusi og generelt et helvette i flere måneder, selv om jeg prøvde å gjøre alt for å få det til å gå over. Trening hjalp en del for å få ut frustrasjon også ja.

Det har nok enda ikke gått helt over, men det har blitt mye bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Du skremmer meg litt, det er som å lese noe jeg selv skulle ha skrevet ;P

Har vært i samme situasjon selv, og jenta valgte å fortsette med typen, noe som kansje var det beste for oss begge.

Nå kjenner jeg ikke typen hennes så godt, men jeg tror nok at vi begge hadde fått nok av problemer om hun hadde kuttet ut han for meg.

Levde med sjalusi og generelt et helvette i flere måneder, selv om jeg prøvde å gjøre alt for å få det til å gå over. Trening hjalp en del for å få ut frustrasjon også ja.

Det har nok enda ikke gått helt over, men det har blitt mye bedre.

9081547[/snapback]

ja noe sånt =) det er ikke bra hvertfall...det positive er jo hvis forholdet skulle sprekke, så kan hun vende til deg senere kanskje? for da vet jo hu at det er en kjempe alreit type som var interresert, kan hende hun kommer tilbake da....man kan føle seg seg litt sånn satt på andre plass, men sånn er det jo, men hu velger jo deg til slutt hvor du da egentlig ikke er nr 2 lengre....og du har jo fått det du ville ha, problemet er jo hvis dette skjer veldig sent, nå er det også kjent at det er lettere å få følser for en gammel flamme for noen hvertfall.

Jeg vil tro at det er en vanskelig posisjon for begge parter, dog den som sitter utenfor vil ha det vondt som et helvette, tanken kommer vel der om det virkelig er verdt det, hvorfor prøve seg på noen som allerede har hjertet sitt hos noen andre?

Sjangsen for at de forlater sin kjære til fordel for deg er jo der, men jeg vil si at jeg heller skulle ha ventet med hele greia og heller komme tilbake når typen ikke er et hinder, kjærlighets livet er en slagmark rett og slett, man må sloss hardt for å få det man vil ha til tider og andre ganger må du heise det hvite flagget.

Uansett hvor man havner så må man ikke miste motet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324

Fikk ikke med meg alt her..

Skjønte ikke helt om du har pratet eller møtt henne siden du brøt kontakten med henne..

Vel, etter mine erfaringer så ser mange ting til å løse seg over tid. Jeg var mye med en jente som jeg syntes var søt og sånn (hadde ikke på langt nær så sterke følelser som du gir utrykk for du har!). Men hun var litt usikker på alt. Så jeg orket ikke å ha noe mer med henne å gjøre, så jeg brøt også kontakten..

Da, en månde siden, tok hun kontakt med meg igjen, og da var hun helt bestemt på hva hun ville..

- Så, min erfaring er at en må være ganske tolmodig med jenter, på den tida du har ikke snakket med henne nå, kan mye ha skjedd. Hun har sikkert tenkt veldig mye..

Ta kontakten å hør hvordan ståa er. For meg høres det ut som du har fått så mye følelser at du kunne gått igjennom ild og vann. Jeg ville i hvertfall ikke gitt slipp på den janta med det første, hvis jeg hadde hatt så sterke følelser.. :)

Lenke til kommentar

ja det er sant det det var sterkt og det er utrolig jævlig når jeg går rett forbi henne uten å si en dritt eller se på henne, men jeg kan ikke utsette meg for den jenta mer, hun får velge hva hun vil, men jeg tror nok at jeg kommer til å vike unna hvis hun skulle komme tilbake, jeg har mistet troa på jenta rett og slett selv om følsene er der.

Jeg møtte henne faktisk i dag, jeg gikk rett forbi henne uten å se på henne eller si noe som helst, så kom det en melding fra henne "Kan du ikke si hei en gang" og jeg svarte "du sa ikke hei du heller" også fikk jeg en melding som fikk meg til å tenke "aha its a test" hun skrev "og hvem var det som ikke skulle ha kontakt med hvem?" jeg ble jo litt oppgitt over den da og sendte tilbake at jeg hadde overhode ingen planer om å ha kontakt med henne og at jeg svarte bare fordi jeg syns det var passende akkurat da, jeg fikk svar at hun syns det var teit så jeg sa akkurat hvorfor jeg kuttet kontakt selv om jeg hadde sagt det allerede...men men.

Så etter i dag så er jeg neste sikker på at hun ikke er verdt det, hun prøver enten å skjule at vi hadde noe eller så har hu ei merklig måte å behandle vennene sine på og så langt er jeg den eneste av hennes mannlige venner som har hatt det sånn med henne.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Det er mulig, og jeg vet at hun er redd for sitt nåværende forhold eller har fått inntrykk av det, hvertfall når hun sa direkte til meg hvor mye vi hadde til felles som hun og type absolutt ikke hadde, jeg får nå håpe...har ikke lyst til å gi opp på henne, men det er opp til henne nå så framtiden er uvist, fint å ha noen å snakke med her egentlig forresten ^^

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Idiot_*

Jeg har vært/er i samme situasjon. Ble kjent med ei jente via en venn, og vi hang etterhvert mye sammen. Hun sov ofte hos meg, og det ble gradvis mer og mer kos. Plutselig kuttet hun meg ut i en periode og ble sammen med en annen fyr. Jeg skjønte naturligvis nada, men konkluderte med at det var best å la henne seile sin egen sjø, så jeg gadd ikke å anstrenge meg for å holde kontakt. Det gikk en liten stund uten at vi prata spesielt mye sammen.

Etter at hun og hennes nye kjæreste hadde vært sammen en liten stund ble hun masete og ville bruke mer tid sammen med meg. Mer eller mindre motvillig ble jeg med på diverse fester og andre sammenkomster, og igjen endte vi gjentatte ganger opp med å sove sammen, kysse og småkose og den slags. Jeg syntes ikke det var særlig stas å holde på slik mens hun var i et forhold med en annen kar, så jeg spurte henne om ikke hun syntes det var litt dust ovenfor typen at vi gjorde det vi gjorde. Hun svarte at han ikke trengte å vite noe. Dette og alle de andre indisiene har gjort at jeg kom frem til at hun ikke er noe å samle på, og hun driter tydeligvis om hva de andre involverte mener.

Jeg har hatt en litt uggen følelse om opplegget mitt, spesielt etter at hun ble sammen med den andre fyren. Litt etter at vi begynte med dette tullet begynte hun også å kjøre det samme opplegget med en kompis av meg. Jeg synes det er både feil og litt ondt av henne å drive på sånn, og kan ikke si hun fremstår som særlig pålitelig. Hun har jo allerede bevist at det ikke er noe problem for henne å holde på med flere samtidig. Nå for tida prøver jeg så godt jeg kan å unngå henne, skjønt vi har felles kjente så det går ikke alltid like bra.

Puh. Det ble kanskje litt mye fokus på min historie, men det virker som det er flere fellestrekk mellom denne og trådstarters historie. Det jeg prøver å komme frem til er at jeg tror ikke røya til trådstarter er verdt det i det hele tatt. Heldigvis for meg kom jeg aldri helt til forelskelsesstadiet, men det var ille nok likevel.

Dropp henne.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Idiot_*

"Det bare blir sånn" passer vel sjelden bedre. For min egen del har jeg som nevnt droppet det lille prosjektet etter frem og tilbake, men når du først er i klørne og begynner å bli betatt er det ikke bare bare å overtale seg selv til å snu og gå en annen vei.

Lenke til kommentar

Den eneste gangen jeg selv har opplevd lignende, stilte jeg et ultimatum til kjerringa om at hun fikk ikke leke med flere gutter om gangen.

Det endte med at jeg lekte med andre kvinner mens vi var sammen.

Hadde ikke dårlig samvittighet for det.

Endret av Spartan
Lenke til kommentar

Jeg lar jo ikke den dama herje med meg egentlig jeg sa jo at ting var nok da ;)

greit nok at jeg lot henne herje med meg en stund, men det er da en del av kjærlighets livet, dog det bør gå begge veier, er man håpløst forelsket så er det ikke at hun herjer med deg, det er vel mere det at jenter trenger tid som sagt over.

Hvorfor ta igjen? det gjor da slett ikke deg til noe bedre, kanskje du føler deg bedre, men å ta igjen da man...nei og nei:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...