Gå til innhold

Gammel hytte på prerien

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er tydeligvis alene om dette, men jeg synes dette er noe å samle på. Slike bilder av noen få hus/hytter er for meg litt eksotiske, og jeg har sett mye lignende innen kunstfotografiet. Komposisjonen er helt grei, og himmelen er i alle fall ikke ødeleggende monoton. Ja, jeg synes det er verdt å samle på.

Lenke til kommentar
Jeg er tydeligvis alene om dette, men jeg synes dette er noe å samle på. Slike bilder av noen få hus/hytter er for meg litt eksotiske, og jeg har sett mye lignende innen kunstfotografiet. Komposisjonen er helt grei, og himmelen er i alle fall ikke ødeleggende monoton. Ja, jeg synes det er verdt å samle på.

9088156[/snapback]

er enig i det.

Bildet gir meg en fredfull stemning.

Lenke til kommentar

Aha, så du er ikke her for å lære - få åpnet øynene for eventuelle feil som du kan ha i bakhodet til senere - for å ta bedre og bedre bilder..

Det er ikke skadelig med en klapp på skulderen, men du skal ikke la være å legge ut noe fordi du kan "få deg en smekk" og lære noe av det i prosessen. Du har mer igjen for det enn at en gjeng klapper uten å fortelle hvorfor de gjør det..

Lenke til kommentar
Aha, så du er ikke her for å lære - få åpnet øynene for eventuelle feil som du kan ha i bakhodet til senere - for å ta bedre og bedre bilder..

Det er ikke skadelig med en klapp på skulderen, men du skal ikke la være å legge ut noe fordi du kan "få deg en smekk" og lære noe av det i prosessen. Du har mer igjen for det enn at en gjeng klapper uten å fortelle hvorfor de gjør det..

9098768[/snapback]

Det fins noe som er verre en surmaget kritikk. Det er at bildene dine blir ignorert :)

Tom

Lenke til kommentar

Sant.. Til og meg jeg har opplevd det. Det mest irriterende er at man aldri får vite hvorfor folk ikke tok seg bryet. Personlig har jeg latt være å kommentere en god del bilder som klart fortjener/trenger tilbakemelding(er), bare fordi jeg er i et giddalaust humør - og bare vil se på bilder.

Så kan i alle fall noen av dere ha det i mente hvis (når) dere en gang opplever å få ryggen servert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...