Rallahr Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Litt vanskelig å forklare på en setning, men bildet på TVen er større enn i forhold til TVen (både i bredde og høyde). Så når jeg f.eks spiller DiRT så stikker km/h-måleren ut av skjermen, og TV 2 logoen er bare et halvt totall. Jeg hadde den på reperasjon en gang pga at bildet plutselig forsvant (jeg så på TVen helt normalt, og så POOF så ble bildet svart). TVen er knapt et år gammel; er dette normalt på en så ny TV. Går det an å klage? Har reperatørene noe skyld i dette? Ettersom bildet var helt okay før reparasjon. For sikkerhetskyld: I papirene jeg fikk fra folka stod det at de hadde skiftet transistor (7435) og motstand (3436) i linjedel. Dette er IKKE en LCD/plasma TV, men en "vanlig" kloss. Håper folk forstår det jeg har skrevet, litt sent Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hmmm...tja, det finnes jo zoom-funksjoner på vanlige, gammeldagse CRT-skjermer også. Har du sett nøye på fjernkontrollen?? Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Ja, trykket på alle knappene, og sett gjennom manualen. Det nærmeste jeg kom var vel expand 4:3, som ikke hjalp særlig. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Sett gjennom settings i DiRT for oppløsning etc? og om tv2: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=797699 Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Sett gjennom settings i DiRT for oppløsning etc? og om tv2: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=797699 9081284[/snapback] Det er ikke bare DiRT, kan nevne SC: DA hvor den lille sirkelen som varsler om du er oppdaget eller ikke, går også utenfor skjermen. (Den gule lille sirkelen nede i venstre hjørne) Er litt pirkete Endret 16. juli 2007 av Rallahr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå