Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Småe hull på nesen

Gjest Gjest_Hjelp_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hjelp_*

Topic er kanskje litt dårlig :/

Så, jeg har da vært mye utsatt for kviser (aner ikke om det er problemet), og jeg har et lite problem på nesen min;

Jeg har hatt mye svarte prikker (ormer?) på nesen opp igjennom min kvisetid, og nå har jeg (så og si) ingen igjen. Men nå har jeg nesen min dekket av småe hull/store åpne porer(?), noe som ser forferdelig stygt ut. Også, når jeg klemmer på nesen min, så kommer det litt smått hvitt ut av alle porene/hullene som ligner på det som vanligvis er under de svarte ormene man får sammens med kviser(har ingen svarte prikker på nesen).

Så jeg lurer på om hva det er, hvordan bli kvitt det og hvordan jeg kan bli kvitt alle de småe hullene på nesen min (jeg selv syns det ser ut som hullene som er fra alle de svarte ormene/prikkene jeg har klemt ut opp igjennom åra), sånn at den ikke ser ut som månen med alle de hullene (det vises, og er over hele nesen, masse småhull). Noenting som hjelper? kremer, anti-ting osv.. hva som helst!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke siter hele innlegget da. Ja, det blir sånn etter at det har vært hudormer der, og kanskje også pga. klemming.

Edit: Finnes typer "pore minimizer". Vet ikke om slike produkter funker brukbart, men du kan jo prøve. Finnes kanskje også ting du kan gjøre hos plastisk kirurg.

9081152[/snapback]

Artig :p Ja ,sant d... Er massevis av kremer sikkert... spør på apoteket elns ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...