Gå til innhold

Barcelona og shopping


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Utvalget er fantastisk og prisene er ca. som hjemme. En del kan man spare en hundrelapp eller to på, men det er jo ikke all verden i denne sammenhengen. Men shopping er flott der. De har blandt annet en kjede som heter Pull and Bear og som er noe ala HM både prismessig og klesmessig. Veldig gunstig for oss som ikke liker at andre har samme skjorta eller buksa!

Lenke til kommentar
Utvalget er fantastisk og prisene er ca. som hjemme. En del kan man spare en hundrelapp eller to på, men det er jo ikke all verden i denne sammenhengen. Men shopping er flott der. De har blandt annet en kjede som heter Pull and Bear og som er noe ala HM både prismessig og klesmessig. Veldig gunstig for oss som ikke liker at andre har samme skjorta eller buksa!

9136121[/snapback]

 

Gledelig å omsider få respons. :)

 

Jeg noterer Pull and Bear. Om jeg så ikke liker HM, kan en spansk likhet kanskje by på større interesse.

 

Forstår det slik at ran er et utbredt problem i den katelanske hovedstaden (gjelder kanskje Spania i generell forstand). Man får ta visse forbehold, f.eks. gjøre seg ferdig med handlingen tidlig, og så slappe av med bading og severdigheter. :)

Lenke til kommentar

Jeg vil også anbefale å ha lommeboken et lurt sted, sjekke etter den ofte, og ha et par euro i småpenger i en lett tilgjengelig lomme.

 

Hvis du da møter på en innpåsliten tigger, og drar opp lommeboka og viser at du har mye penger, er det som å bli bedt om å bli ranet.

 

Hvis du derimot har et par euro i småpenger i en lomme kan du gi noen av de, og ingen vet hvor mye penger du har. :)

Lenke til kommentar
Jeg vil også anbefale å ha lommeboken et lurt sted, sjekke etter den ofte, og ha et par euro i småpenger i en lett tilgjengelig lomme.

 

Hvis du da møter på en innpåsliten tigger, og drar opp lommeboka og viser at du har mye penger, er det som å bli bedt om å bli ranet.

 

Hvis du derimot har et par euro i småpenger i en lomme kan du gi noen av de, og ingen vet hvor mye penger du har. :)

9138177[/snapback]

 

Takk for tipsene! I tillegg til kontanter, tar jeg med kredittkort, men uansett blir nok ett kort lagt igjen på hotellrommet.

 

Har vanskelig for å tro at faren for ran er stor i større gater. Det er vel heller i sidegater man kan møte på ubehagelige overraskelser.

Endret av wan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...