TheMartine Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hvor pene øynene er avhenger også av resten av ansiktet. Og ikke minst hårfarge og form på øyenbrynene. Jeg synes det er helt utrolig å se inn i de brune øynene til gutten min, men det er fordi han er mørk i håret i tillegg. Blondt hår og brune øyne kræsjer veldig for meg. Selv skulle jeg ønske jeg hadde grønne, men blir egentlig mer og mer fornøyd med å ha vanlig, blå øyne. Lenke til kommentar
milsis Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Kva farge dei har, er vel ikkje så viktig. Men korleis uttrykket er, på ein måte :)Han eg likar no, har heilt fantastisk nydelege auge. Det kjennest som om du er den einaste i heile verda når han ser på deg, samtidig som om du får lyst til å gi han ein stor klem fordi augo hans seier "Syns synd på meg" på ein måte. Noko à la "Pus" i Shrek-filmane xP Lenke til kommentar
SML Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Isblåe øyne er det fineste jeg vet om Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Lyseblå øyne på brunetter... Finnes ikke finere. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Synes 'puppy'-øyne hører til på, vel, valper. Store øyne er så ..voldsomt? Er heller ikke fan av mye sminke rundt øyne. Man kan jo fremheve øyenfargen ved å samkjøre den med overdel. Ellers tror jeg ikke jeg legger stort merke til hvilken farge folk har på øya. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det jeg liker best er en klar blåfarge! Som jeg selv har... Vet ikke hvorfor, men er IKKE noe glad i brune eller grønne øyne. Ikke at jeg ikke kunne tenkt ei jente bare pga øynene, men synes liksom brunt hår og blå øyne er "spennende" i forhold til ei blondine med grønne øyne.. Lenke til kommentar
Gjest nille Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg syns ikke at fargen er så viktig. Det er det lille glimtet/blikket i øynene som bestemmer om det er pent. De dype, brune og harmoniske øynene er de peneste, og med det riktige glimtet, blir det sånne øyne som man ikke kan slutte å se på Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Blå/grønnfarge, pluss at de "skinner" på en måte, det er nydelig! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Elsker øyer som virkelig står ut i ansikt og nærmeste lyser. Er liksom digg når Øynene er det første du merker i ansiktet. Blåish og grønne/hazle er øyer jeg lett faller for. På formen liker jeg at de er litt sånn katte aktig og sexy, maskara er viktig. Brune øyner er jeg ikke så fan av desverre, men noen mennesker kler det ganske bra da.. http://www.youtube.com/watch?v=hczoeoUf9f0 Endret 18. august 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Vikestart Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Synes blå er fint, men spiller egentlig ikke noen særlig rolle... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Pene øyne i mine øyne på være øyne som er grønn og ikke blodskutt øyne ;P Kanskje øyne som er litt "store" også men ikke så stort "krav" hvor stor øynene er. Endret 18. august 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Gjest Martin Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 pene øyne har en person, du kan sitte å se dypt inn i øynene. og føler velbehag og forelskelse. som en en jente jeg liker da, jeg kan sitte å se ho i øynene 10-16 min. når vi ser på hverandre. det er vakkert. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Her er mine. Jeg syns de er greie, jeg. Det ene er tatt med speilrefleks i et helt annet lys, dog. Men de er ikke redigert. For meg kommer det ofte an på håret, egentlig. Til fylfig, langt nøttebrunt hår, er det veldig fint med brune øyne som står i stil. Ta Lana lang fra Smallville for eksempel. Øynene hennes har også den rette formen. Men blå øyne kan også være veldig, veldig fint på brunetter fordi det skaper en såppas sterk kontrast. Vil likevel si at blå og grønne øyne passer de fleste hårfarger. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Er ikke noe spesielt kresen på øyne, men om jeg skal rangere blir det vel først blå, så grønn, deretter brune. Har vi flere farger? Mye mulig, setter resten sammen med brun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå