Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er pene øyne i dine "øyne"?

Anbefalte innlegg

Fargen har ikke så mye å si, men iskalde blå synes jeg bare blir skummelt, så de må gjerne være litt mørke.

De må være dype å se inn i. Hvordan de sitter i hodet (haha) er viktig. Vidåpne, bulende øyne eller små intenst stikkende øyne er ikke spesielt tiltrekkende.

Men det er kanskje selve blikket og dette "glimtet i øyet" som er aller viktigst :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syntes blå eller grønne øyne er penest. Grønne øyne med ulike nyanser er virkelig pent i det rette lyset. Samme med blå øyne. Selv har jeg blå. De er ganske mørke. Før trodde noen jeg hadde brune øyne.

Øynene til hun "Afgahan girl" er virkelig intense og nydelige.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
SteveMcCurryAfghanGirl.jpg
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Liker litt store øyne, uten at de blir stikkende(aka Bertine Zetlitz). Liker heller ikke überlyseblå som Rune Larsen.

Samme hva farge. Jeg liker brunt, grønt og blått. Bare dama har litt "tunge" øyelokk som gir henne det deilige slørete blikket :D

Vet ikke om tunge er det riktige ordet å bruke, men men.

keira-knightley-wallpapers-09.jpg

supersøt

Lenke til kommentar

Ojjj da... Vel..

Er jeg sinna så er øynene mine kullsvarte.

Når sola treffer dem så blir de veldig lysegrønne. Med litt grått i... Også blir de liksom... gullaktig. Nei ikke gul, gull faktisk.

Vanligvis er de klare grønne men jeg liker dem best når sola treffer dem. Som sagt bli de grønn,grått, gull aktig. Veldig vanskelig å forklare.

Liker dem veldig godt.

Brune øyner er så kjedelig. Man ser det så ofte. Veldig ofte! Hårfargen har en finger med i spillet synes nå jeg. Harru blondt hår og brune øyner kan det faktisk se veldig pent ut. Blå øyenfarge er vel okey det. Det er så mange nyanser så det blir liksom litt vanskelig. En jente med blondt hår og blåe øyner blir litt for vanlig og igjen kjedelig. Men jeg hadde sett annderledes på det hvis hun hadde hatt brunt hår.

Hvis øynene blir lagt merke til selv om personen ikke er så attraktiv da må øynene være ganske pene.

Fant foresten et bilde her som kan beskrive litt mine øyner når sola treffer dem. Se NØYE på øynene hennes og legg merke at øyenfargen er nesten gullaktig.

180x180.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...