Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er pene øyne i dine "øyne"?

Anbefalte innlegg

Hoho, litt små morsomt navn på denne tråden.

Ja, litt små inspirert av nesetråden min.

Hva mener folk er pene øyne på dette forumet?

Jeg skal tilstå, jeg er ikke like sær på øyne som neser, men det er ikke så langt ifra. Brune øyne har egentlig aldri tent meg noe, de er ikke like søte og uskyldige som blå eller grønne kan være. Øyne må dessuten være klare for at de skal være pene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg veit ikke helt åssen øyne jeg liker da jeg aldri har lagt særlig vekt på akkurat det. Og det er nok heller ikke en spesiell farge eller type øyer jeg liker, mer det at jeg liker det når jeg legger merke til øya på en bra måte.

Jeg veit helt sikkert at jeg kan ligge og kikke inn i litt mørke og helt brune øyer i timesvis uten å blir lei, though.

edit: Jeg har grumseøyne med litt ubestemmelig farge på (da det avhenger av dagsformen, lys, osv)

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
edit: Jeg har grumseøyne med litt ubestemmelig farge på (da det avhenger av dagsformen, lys, osv)

9081270[/snapback]

Grumsete nei. Du har fascinerende øyne, nettopp fordi de er så skiftende. Derfor jeg stirra sånn inn i de da vi satt på tbanen, for brått var de grønnaktige og jeg kunne sverge de var annerledes da vi var på møllers.

Lenke til kommentar

Var i Spania nå i ferien og møtte en jente med de peneste øynene jeg noengang har sett... resten gidder jeg ikke fortelle siden jeg dreit meg ut og nothing happened.

De var klare og blå, med en slags uskyldighet og "dirtyhet" jeg ikke har sett før.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Synes formen er viktigere en fargen, og gjerne med et glimt. De som smiler godt med øynene er flotte. Sløve øyne eller en veldig intens farge får jeg litt problemer med.

Fargemessig foretrekker jeg nok blå eller grønne.

Selv har jeg fått høre de er spraglende, eller som noen kanskje vil si grumsete :p. Grønne og brune faktisk.

Lenke til kommentar

Her er det jeg definerer som vakre øyne, fengende øyne som man må bare se på personen flere ganger.

Øyne til mulatter er veldig fasinerende å se på, og veldig fengende. Det ser ut som det har vært en eksplosjon av forskjellige fargenyanser. Vakkert

Aishwarya Rai

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

aishwarya-rai.jpg

## ILPOSTINO HAR SATT STORT BILDE I SPOILERTAGS ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...