Deadringer Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hoho, litt små morsomt navn på denne tråden. Ja, litt små inspirert av nesetråden min. Hva mener folk er pene øyne på dette forumet? Jeg skal tilstå, jeg er ikke like sær på øyne som neser, men det er ikke så langt ifra. Brune øyne har egentlig aldri tent meg noe, de er ikke like søte og uskyldige som blå eller grønne kan være. Øyne må dessuten være klare for at de skal være pene. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 hahaha, jeg lo litt når jeg leste den første setningen.. Er faen ikke sikker altså . Syns øyne som er lyse sjarmerer litt.. Om det er grønn, grått eller blått har vel ikke sååå mye å si egentlig. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Er glade i øyne med klare farver. Øynene må være avslappede og ikke slike sinnsyke, intense øyne som mange jenter har. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg er glad i klare øyne jeg også. Er ikke noe fan av grumsete farge. Det spiller egentlig ingen rolle,men brune og blå øyne er ganske pent. Selv har jeg grønne. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Grønne øyne er utvilsomt noe av det heteste en jente kan ha fra naturens side. Men jeg er ikke kresen, altså. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Jeg veit ikke helt åssen øyne jeg liker da jeg aldri har lagt særlig vekt på akkurat det. Og det er nok heller ikke en spesiell farge eller type øyer jeg liker, mer det at jeg liker det når jeg legger merke til øya på en bra måte. Jeg veit helt sikkert at jeg kan ligge og kikke inn i litt mørke og helt brune øyer i timesvis uten å blir lei, though. edit: Jeg har grumseøyne med litt ubestemmelig farge på (da det avhenger av dagsformen, lys, osv) Endret 16. juli 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 edit: Jeg har grumseøyne med litt ubestemmelig farge på (da det avhenger av dagsformen, lys, osv) 9081270[/snapback] Grumsete nei. Du har fascinerende øyne, nettopp fordi de er så skiftende. Derfor jeg stirra sånn inn i de da vi satt på tbanen, for brått var de grønnaktige og jeg kunne sverge de var annerledes da vi var på møllers. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg har sånne øyne der halvparten av øyet er blått og andre halvparten grønt...skifter hele tia Men grønne øyne på jenter, det er noe av det fineste! Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg har sånne øyne der halvparten av øyet er blått og andre halvparten grønt...skifter hele tia Men grønne øyne på jenter, det er noe av det fineste! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Pene øyne er øyne du ikke kan ta øynene dine vekk fra. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Har aldri brydd meg om andres øyne, finner ikke noe tiltrekkende i øynefasong eller farge. Lenke til kommentar
Luminoth Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Sterke og klare blå øyner er fine, uten at jeg legger for mye vekt på det. Selv har jeg brune øyne med et skjær av grønt Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Øyne er noe jeg er veldig opptatt. Har en dame de rette øynene får hun raskt oppmerksomheten. Vanskelig å beskrive hvordan, må nesten vise det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Var i Spania nå i ferien og møtte en jente med de peneste øynene jeg noengang har sett... resten gidder jeg ikke fortelle siden jeg dreit meg ut og nothing happened. De var klare og blå, med en slags uskyldighet og "dirtyhet" jeg ikke har sett før. Endret 16. juli 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Siden jeg sliter med å se folk i øyene, så betyr fargen særdeles lite egentlig... Lenke til kommentar
Luli Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Synes formen er viktigere en fargen, og gjerne med et glimt. De som smiler godt med øynene er flotte. Sløve øyne eller en veldig intens farge får jeg litt problemer med. Fargemessig foretrekker jeg nok blå eller grønne. Selv har jeg fått høre de er spraglende, eller som noen kanskje vil si grumsete . Grønne og brune faktisk. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Her er det jeg definerer som vakre øyne, fengende øyne som man må bare se på personen flere ganger. Øyne til mulatter er veldig fasinerende å se på, og veldig fengende. Det ser ut som det har vært en eksplosjon av forskjellige fargenyanser. Vakkert Aishwarya Rai Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ## ILPOSTINO HAR SATT STORT BILDE I SPOILERTAGS ## Endret 17. juli 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Grønne øyne er utvilsomt noe av det heteste en jente kan ha fra naturens side. what he said. synes også grønne øyne er det peneste som er. edit: har satt et digert bilde i spoilertags Endret 17. juli 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Siden jeg sliter med å se folk i øyene, så betyr fargen særdeles lite egentlig... 9085434[/snapback] Sliter med det samme. Er kanskje derfor jeg ikke bryr meg hvordan øyne ser ut. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 mye kan gjøres med "riktig" øyekontakt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå