Logical Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg skal kjøpe meg MacBook i England, og lurer på om det er mulig å bytte tastatur på denne i Norge? Tastene er jo "integrert" i pcen, så jeg begynte å spekulere litt. Noen som evnentuelt vet pris på dette? Lenke til kommentar
nikey Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 ligger på 1500-1800kr ca siden hele flaten må skiftes. Hadde heller brukt pengene på større disk eller ram Jeg skal kjøpe meg MacBook i England, og lurer på om det er mulig å bytte tastatur på denne i Norge? Tastene er jo "integrert" i pcen, så jeg begynte å spekulere litt. Noen som evnentuelt vet pris på dette? 9080982[/snapback] Lenke til kommentar
Almighty_Malachi Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg tror det er lurere å kjøpe Macbook i Norge for å få norsk keyboard, og 3 års garanti av forbrukerkjøpsloven. Dvs. du slipper å kjøpe den der utvidete garantien fra apple ettersom laptoper skal vare i 3 år uansett i Norge. Lenke til kommentar
Oscar2107 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 den blir nok en del billigere hvis han husker å få tilbake VAT pengene han brukte, og klarer å få den ubemerket over grensa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå