Gå til innhold

er Hotmail nede


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GENIAL?!?

 

Hotmail er 99% spam, lite plass osv osv

 

MSN er en ok tjeneste, bruker det en gang i blandt hvis jeg må snakke med noen som ikke henger på irc, men hotmail'n brukes aldri lenger....er jo 40-50 nye spam-mails hver F###S dag :evil:

 

Jeg får bare en skjelden spam mail i ny og ne jeg, ikke en hver dag en gang selv om jeg har hotmail. Kanskje det bare er du som er litt for uforsiktig med hvor du legger igjen mail adressen din? ;)

Lenke til kommentar
GENIAL?!?

 

Hotmail er 99% spam, lite plass osv osv

 

MSN er en ok tjeneste, bruker det en gang i blandt hvis jeg må snakke med noen som ikke henger på irc, men hotmail'n brukes aldri lenger....er jo 40-50 nye spam-mails hver F###S dag :evil:

 

Jeg får bare en skjelden spam mail i ny og ne jeg, ikke en hver dag en gang selv om jeg har hotmail. Kanskje det bare er du som er litt for uforsiktig med hvor du legger igjen mail adressen din? ;)

 

Legger kun igjen epost-adressen min ved netthandel, nyhetsbrev på kjente steder og til venner og andre folk jeg har kontakt med, men har en anelse om at noen av mine venner er svikere og signer meg opp her og der.

 

Men uanz synes jeg at mange andre gratis steder leverer bedre mailtjeneste, men er som ble sagt før meg greit og ha en hotmail som man signer opp hvis man er i tvil om hva adressen vil bli brukt til.

Lenke til kommentar

jeg får lass med spam på hotmail-kontoen min, men det er jo bare å sette spam-filteret til exlusive, slik at all mail fra avsendere som du ikke har godkjent går rett i junkmailen. Problemet er jo bare at jeg glemmer å sjekke om noen seriøse (som jeg ikke vet om fra før) har sendt meg mail da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...