chil Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 hei kommer dere inn på hotmail.com jeg kommer ikke inn.. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 de er svæt ustabile fortiden... MSN er jo stadig nede... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Nå er Hotmail oppe igjen. Lenke til kommentar
msh Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hmm.Jeg får heller ikke logge inn Lenke til kommentar
takeoff Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 får heller ikke logget på... sikkert blir hacket... (ønsketenkning...) Lenke til kommentar
Frupp Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Ikke virker MSN og ikke virker dalnet.... Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 MSN og hotmail er bare shiiiiit Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 MSN og hotmail er bare shiiiiit neida, det er bare en enda en genial ting fra Microsoft. Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 GENIAL?!? Hotmail er 99% spam, lite plass osv osv MSN er en ok tjeneste, bruker det en gang i blandt hvis jeg må snakke med noen som ikke henger på irc, men hotmail'n brukes aldri lenger....er jo 40-50 nye spam-mails hver F###S dag Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 GENIAL?!? Hotmail er 99% spam, lite plass osv osv MSN er en ok tjeneste, bruker det en gang i blandt hvis jeg må snakke med noen som ikke henger på irc, men hotmail'n brukes aldri lenger....er jo 40-50 nye spam-mails hver F###S dag Jeg får bare en skjelden spam mail i ny og ne jeg, ikke en hver dag en gang selv om jeg har hotmail. Kanskje det bare er du som er litt for uforsiktig med hvor du legger igjen mail adressen din? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Hotmail er greit det. Selvfølgelig har jeg en hotmail-aadresse til spam. Men vanligvis bruker jeg www.runbox.no. Det kosten oenger, men man har masse fordeler. Slik som masse plass, man kan sende filer opptil 20 Mb +++. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Ikke no problemer her iallfall. Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 GENIAL?!? Hotmail er 99% spam, lite plass osv osv MSN er en ok tjeneste, bruker det en gang i blandt hvis jeg må snakke med noen som ikke henger på irc, men hotmail'n brukes aldri lenger....er jo 40-50 nye spam-mails hver F###S dag Jeg får bare en skjelden spam mail i ny og ne jeg, ikke en hver dag en gang selv om jeg har hotmail. Kanskje det bare er du som er litt for uforsiktig med hvor du legger igjen mail adressen din? Legger kun igjen epost-adressen min ved netthandel, nyhetsbrev på kjente steder og til venner og andre folk jeg har kontakt med, men har en anelse om at noen av mine venner er svikere og signer meg opp her og der. Men uanz synes jeg at mange andre gratis steder leverer bedre mailtjeneste, men er som ble sagt før meg greit og ha en hotmail som man signer opp hvis man er i tvil om hva adressen vil bli brukt til. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 jeg får lass med spam på hotmail-kontoen min, men det er jo bare å sette spam-filteret til exlusive, slik at all mail fra avsendere som du ikke har godkjent går rett i junkmailen. Problemet er jo bare at jeg glemmer å sjekke om noen seriøse (som jeg ikke vet om fra før) har sendt meg mail da Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Var det jeg også fant ut på starten, men hvis du setter den ett hakk lenger ned fungerer den ganske bra, det meste kommer i junk-mappa, men man må jo fortsatt se etter om det er noe fra noen du kjenner der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå