md_86 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hei folkens! Jeg er 21 år gammel, og har relativt god arbeidserfaring. Jeg har jobbet innenfor det meste, men retter nå fokus mot jobber hvor jeg kan utfordre mine personlige ferdigheter og kvaliteter. Flere ganger har jeg mottatt positiv kritikk for min evne til å formulere og uttrykke meg selv, rent talemessig. Dette har jeg tatt til meg, men har enda ikke funnet meg en stilling passende nok til å utfordre meg på dette området. Noen som har noen råd eller tips vedrørende hvilken sektor eller hvilket firma, som kan ha den ultimate jobb for meg? Tusen hjertlig takk. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Det er veldig vanskelig å si noe om hva du kan passe til uten å vite hva slags jobber du har hatt og hvilken utdannelse du har. Det eneste du sier er at du har en talegave, det er lite å forholde seg til og er mer enn tilleggsegenskap som er fin å ha i en rekke stillinger. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) En selger. Dør-til-dør eller telefonselger. Endret 15. juli 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
md_86 Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Beklager den mindre utdypende forklaringen på erfaringen jeg besitter. Jeg er som nevnt 21 år gammel, og har derfor fullført almenn vgs. Jeg har jobbet innenfor det meste, bortsett fra anleggsarbeid o.l. Jeg interesserer meg mest for business, og driver daglig med aksjetrading. Jeg tjener for så vidt godt nok som det er, men er sulten på arbeidserfaring. Håper dette hjalp litt. Ps! Tlfselger er uaktuelt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Prøv å finn deg jobb i offentlig etat. Eller gå mer skole. Lenke til kommentar
Sommersiddisen Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Selger burde passe, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå