Steinar F. Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Heisann folkens... er en liten ting jeg lurer på... la oss si at jeg har et bilde der et ansikt er rabla over i paint... men miniatyr bilde viser da bilde uten rablinger... så... hvordan får jeg bort den rablinga og får bildet i stor stor størrelse? finnes det noen her som kan svare meg på det? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det går ikkje. Miniatyrbiletet du ser er lagra i EXIF, og er ikkje større. Lenke til kommentar
Steinar F. Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Det går ikkje. Miniatyrbiletet du ser er lagra i EXIF, og er ikkje større. 9084030[/snapback] kor ligger miniatyr bilde lagra da? Oo Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 I EXIF, informasjon lagra i biletet om mellom anna når biletet vart teken, blendar, lukkar, ISO osb. Trur kanskje det er mogeleg å få det ut som ei eige biletfil (sjå her), men eg tviler på at det er noko vits i å gjere det, miniatyrbiletet er jo nettopp det, eit miniatyrbilete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå