Adrian Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg vurderer for tiden å kjøpe Canon Powershot G3 og undersøker priser rundt omkring. På nettet finnes den fra drøye 7000 kroner og oppover. I et par fotobutikker her hvor jeg bor, skulle de ha hhv. 9500 og 10 990 kroner. Det sier seg selv at det er en for stor prisforskjell til at disse butikkene kan konkurrere. Nå er jeg vant til å kjøpe via nettet, bl.a. datautstyr og bøker, men jeg setter også pris på butikker hvor jeg får personlig service dersom noen problemer skulle dukke opp. Dessuten er dette så stor investering for meg at jeg vil ha god service. Synspunkter på internettbutikk kontra "vanlig" butikk? Noen tips om eventuelle "vanlige" butikker eller internettbutikker som er til å stole på? Lenke til kommentar
LeD Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det er en stor fordel ved å kjøpe fra Internett: Angreretten. Innen fjorten dager kan du returnere produkter og få pengene tilbake, uten å oppgi noen grunn. Ellers er jo kjøpsloven og evt. garantier fra produsent lik uansett hvor du handler. Velger du en kjent nettbutikk med et godt rykte, skulle du ikke få noen problemer. LeD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå