agep Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hepp Jeg er på utkikk etter et abo som man kan få fastpris på datatrafikk på. Tenker da et fast månedsbeløp og fri bruk av 3G, GPRS, EDGE osv. Blir gjerne en del hundre kroner i løpet av en måned i datatrafikk for meg, og da begrenser jeg meg veldig! Har lyst til å kunne bruke mobilen som modem for min bærbare. Noen som vet om leverandører som har en grei pris på en slik ordning? Tror telenor tar en plass mellom 500 og 600 for dette, men det synes jeg er alt for dyrt. Hadde prisen vært den halve hadde jeg slått til uten å nøle. For øyeblikket er jeg bundet til Telenor superminutt, men kan finne på å kjøpe meg ut hvis jeg finner et bra alternativ Noen som vet av et alternativ? Mvh Stian Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Netcom Connect koster 495 i måneden og gir deg fri bruk. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Netcom - 499 kr. Telenor - 249 kr. (kun fritt bruk i helg og på ettermiddagen etter sommeren) Så rett og slett Netcom som har et fullverdig tilbud nå. Ice har jo også noe greier, men er du utenfor dekning så får du ikke surfet i det hele tatt. Jeg har selv en variant av Connect fra Netcom og det fungerer supert! Stort sett 3G-dekning der jeg befinner meg. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Tenker da et fast månedsbeløp og fri bruk av 3G, GPRS, EDGE osv. Blir gjerne en del hundre kroner i løpet av en måned i datatrafikk for meg, og da begrenser jeg meg veldig! Har lyst til å kunne bruke mobilen som modem for min bærbare. Ellers har jo både NetCom og Telenor makspris for data per dag. Hos NetCom er maksprisen 20,- per dag uansett tilkoblingstype, mens for bruken du skisserer her, blir det 50,- per dag hos Telenor. Dersom du ikke skal bruke mobilen som moden hver eneste dag, vil det fort lønne seg å velge et NetCom-abonnement som f.eks. SmartTalk, der datatrafikken også inngår i minstefaktureringen. Bruker du f.eks. mobilen som modem i ti dager, får du maks 200,- på fakturaen. Kan dessverre ikke svare for Telenor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå