larsi111 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 hei.. har en 19" og en 32" skjerm. vil ha sånn at man kan ha noa programmer på den ene og andre på den andre (husker ikke hva det heter) går dette med en 19" og en 32"? er det noen programmer å annbefale? mvh larsi111 Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Eg velger bare "utvid skrivebord" på sjerminnstillingar.. Har 15.4"W på pcen og 32" tv Kan jo og endra oppløysninga vist eg vil det Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Ja det går fint larsi111 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Programmet Ultramon anbefales sterkt, og jeg anbefaler også at du leser litt i tråden her og bruker søkefeltet nederst til venstre i den tråden for å søke på ting du lurer på. Ultramon gir deg bla en egen taskbar på den andre skjermen og gir deg lett oppsett av hurtigtaster samt knapper for flytting av vinduer mellom skjermene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå