Xbox-PS2 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Jeg har akkurat kjøpt en Les Paul Standard Faded gitar og trenger en rimelig, men verdig øvings og studio amp. Legger vekt på ren, klar og autentisk lyd med god gjengivelse av høyfrekvent distortion og overdrive (pedaler/moduler). Helst ikke mer enn 15-30 watt. Jeg vurderer nå å kjøpe denne her: http://www.musiciansfriend.com/document?do...mp;src=3SOSWXXA http://www.riff.no/butikk/product_info.php...roducts_id=4796 Hva syns dere? Endret 16. juli 2007 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Bloody_Rose Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Kjøp en Roland Micro Cube, den er 30-watt, den har best lyd i den klassen etter min mening, og spiller mer enn høyt nok til hjemmebruk hehe Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Første linken din funkar ikkje, men Epiphonen er fin. Nokon metalamp er det nok ikkje. Uansett tykkjer eg det er litt korttenkt å kjøpe seg ein såpass dyr gitar for så å nedprioritere forsterkar så veldig. Ein god gitar fortener ein god forsterkar for å vise seg frå si beste side. Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Vox Pathfinder 15 (15 Watt) Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Første linken din funkar ikkje, men Epiphonen er fin. Nokon metalamp er det nok ikkje. Uansett tykkjer eg det er litt korttenkt å kjøpe seg ein såpass dyr gitar for så å nedprioritere forsterkar så veldig. Ein god gitar fortener ein god forsterkar for å vise seg frå si beste side. 9090179[/snapback] Ikke korttenkt. Kort med penger... Kjøper bedre forsterker hvis jeg har behov og penger. Fikk gitaren på tilbud, men den var fortsatt dyr nok til at det ikke ble igjen mye til forsterker. Sånne tilbud kommer man ikke over hver dag, og jeg antar at dette er en gitar som vil vare mye lengre enn en røramp. Spiller ikke metal, men liker den moderne typen high-gain distortion. Har forresten bestilt Epi'en. Endret 18. juli 2007 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Kjøp en Roland Micro Cube, den er 30-watt, den har best lyd i den klassen etter min mening, og spiller mer enn høyt nok til hjemmebruk hehe 9083901[/snapback] Micro Cuben har vel rundt 2 watt. Lenke til kommentar
Bloody_Rose Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Micro Cube er liten, men den har faktisk 30-watt og har ikke problemer med å overdøve et trommesett heller Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Microcube er 2 watt og har store problem med å overdøve eit trommesett. Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Min Cube 30 sliter mot et trommesett. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Micro Cube er liten, men den har faktisk 30-watt og har ikke problemer med å overdøve et trommesett heller 9267305[/snapback] :!: Nei nå får du gi deg, ikke problemer med å overdøve et trommesett? Den har jeg problemer ved å tro. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Spiller ikke metal, men liker den moderne typen high-gain distortion. Har forresten bestilt Epi'en. 9097778[/snapback] Da kan du likegodt bestille en overdrive/dist-pedal med det samme, ellers får du aldri pusha ampen noe særlig lenger enn til råkkeland. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Har hørt mye fint om Roland Cube 30w. Har selv 20w av den men skulle ønske den var større. Du får metal lyd av min hvertfall. Micro Cube Micro Cube er 2w. Over har du bevis. Endret 14. august 2007 av Hidephix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå