Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Saab 9-5 - utstyr som mangler?

voluz

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen Saab-kjennere dere ute som kan si meg hvilket ekstrautstyr denne 9-5'n (på bildet) mangler ut i fra bildet?

Saab har jo, etter hva jeg vet, en "history" med å ha en del "blanke" knapper uten funksjon på dashboardet sitt, men er det også tilfelle med denne bilen?

Ring nr. 1: Frem til 2002-modell stod ESP/TCR-knappen her, men hvilket ekstrautstyr er tilknyttet disse knappene fra 2003-modellen?

Ring nr. 2: Såvidt jeg vet er det mulighet å få "lufting" i setene på Saab 9-5, mens bilen på bildet bare har varme i setene.

Ring nr. 3: Her er det 3 knapper, den i midten er for tåkelysene. Men er det noe ekstrautstyr som skal være på knapp 1 og 3?

Håper noen har peil! ;) Bilen på bildet har både navigasjon, ryggesensor, el.seter, regnsensor, cruise control osv. - så det er ikke dette utstyret som evt. skal være på de "blanke" knappene...

post-27284-1184533475_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, ja det har vært en del blindere hos Saab ja.. Har ikke tenkt noe på det jeg. Er jo en del blindere i 9-5n vår også. Vil annta at det er fordi det KAN sitte andre knapper der..? :)

Er et par blindere i bilen min også, syns ikke det gjør noe.

Lenke til kommentar
Hm, ja det har vært en del blindere hos Saab ja.. Har ikke tenkt noe på det jeg. Er jo en del blindere i 9-5n vår også. Vil annta at det er fordi det KAN sitte andre knapper der..? :)

Er et par blindere i bilen min også, syns ikke det gjør noe.

9080770[/snapback]

Hehe, nei.. det GJØR ikke noe. Bare lurer på hva de er til. Og hvilket ekstrautstyr som de evt. er tilknyttet... Hadde vært morsomt å vite.

Ang. ring 2, så VET jeg at det er mulig å få setevarme OG ventilasjon i setene på Saab, men at bilen på bildet bare har setevarme. Sikkert 0,1 % av 9-5'ene som er levert med ventilasjon i setene. Har bare sett et par Aero'er med det tror jeg.

Noen som vet mer om "blind"-knappene? ;)

Lenke til kommentar
De ledige knappene i ring 2 er knapper hvor styringen til baksetevarmerene skal sitte(hvis man har bestilt det ekstra)

9086115[/snapback]

Nei, det er det ikke. ;)

Knappen som mangler i ring to styrer ventilasjon i setene - for de som har dette ekstrautstyret.

Det stemmer at Saab kan leveres med varme i baksetene, men dette styres også fra baksetene, og ikke fra framsetet. ;)

Har stilt spørsmålet på Saab-forumet også, men noen som vet mer her?

Lenke til kommentar
De ledige knappene i ring 2 er knapper hvor styringen til baksetevarmerene skal sitte(hvis man har bestilt det ekstra)

9086115[/snapback]

Nei, det er det ikke. ;)

Knappen som mangler i ring to styrer ventilasjon i setene - for de som har dette ekstrautstyret.

Det stemmer at Saab kan leveres med varme i baksetene, men dette styres også fra baksetene, og ikke fra framsetet. ;)

Har stilt spørsmålet på Saab-forumet også, men noen som vet mer her?

9086784[/snapback]

Tok feil, så på et bilde etter på, det er ventilasjonen til setene

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode...T.svl=Minibilde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...