Eplefe Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Nei, det er ikke å gå langt, syntes jeg. Ikke om foreldrene dine nekter deg det. JEg syntes sex er en del av en privatlivet, og da syntes jeg han fortjener å ha det for seg selv, samme hvor i huset rommet hans ligger. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ser du skriver at dere ikke låser døra, fordi da legger foreldrene sammen to og to, men er det egentlig et så stort problem? De kan jo ikke engang bevise at dere har sex, bare fordi døra er låst. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det finnes mange gode unskjyldninger for å ha låst dør! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 bare meg eller går det litt langt om man faktisk flytter ut bare for og ha sex? 9086653[/snapback] Det handler om rett til et privatliv Flytta forresten selv ut da jeg var 17 Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Bare drit i det, la de komme inn, de går nok fort ut igjen. De kommer ikke tilbake uten å banke på heller.. Du får nok en god preken om kondomer osv men etter det er du ferdig med problemet.. Spørs jo hvor lydt det er da.. Om det er så sinnsykt lydt så koster det ikke sååå mye penger for et anlegg, billigere enn å flytte hjemmefra for å hoppe litt i senga vertfall.. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 fant ut at hun føler seg ukomfortabel med å ha sex mens andre(foreldrene mine) var i huset... så hu ville ikke ta sjansen... Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 du får spørre om hun er hypp på å betale for hotell da Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Du kan prøve på badet, slå opp varmen i gulvet hvis dere har flirer:P Det funker fett, så en god å varm dusj etterpå Bare pass på å ikke få brannsår på knærne. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 tror ikke det funker bedre...hun turde ikke på rommet mitt! altså mens folk var hjemme! Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Er jo bare til å ta en tur i skogen, gjerne med underlag for mindre lyng i rumpen Det blir vel litt stress hvis dere alltid skal gå noen steder for å ha sex. Men dere kan jo begynne med å gjemme dere litt vekk, og når dere er mer trygge på hverandre, lyder osv. så kan dere ta det hjemme. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Prøv rett etter skolen, når ingen er hjemme og vis du har søsken hjemme, så bare si at de skal pelle seg ut og spille fotball eller leke med pokemon eller noe sånt.. Eller lås døra for søskene dine Lenke til kommentar
Jørgen E Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 En liten tanke, "Guest" - ikke stress det! Greit, skjønner at du er lysten på å få hatt egentlig så mye sex som mulig med dama, men pust dypt og si til deg selv at du får ta det som det kommer (no pun intended!). En ting er at det som er verdt å vente på etc.... En annen ting er at det gjerne blir litt skuffelse hvis det blir hypet opp i det lengste og dere drar til skogs for å "kose dere" etc, og det av en eller annen grunn ikke blir like bra som forventet. Spør du meg så er det mye bedre heller å bli litt *kremt* frustrert, og heller slå til ved en god anledning Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Er ikke lysten på å få hatt så mye sex som mulig med dama, men det kan være greit iblandt da! Er bare det at vi pleier ikke å få så mange gode anledninger! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Men hvilke svar forventer du egentlig? Du har jo tydeligvis tenkt på det meste selv, og lite av svarene er gode nok. Tror dere må gifte dere. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 stille og rolig, hun sitter bare tilfeldigvis på fanget mitt sex utendørs er jo helt konge.. Er ikke det aktuelt går dere virkelig glipp av noe Lenke til kommentar
Skoge Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Rommet er nok den enkleste løsningen, det er vel ikke så stor sjanse for at foreldrene kommer inn. Bare husk dyne! Jeg og jenta mi ligger ofte og "slapper av" i senga til hverandre, og da er greit å ha dyna der når foreldrene plutselig komme rinn på rommet, snakker av erfaring Sex utendørs er også en god ide! Bare husk pledd! Jeg og kjæresten min hadde sex ute i en kornker, ca 50 m fra stien som går rundt. Det var spennende, men vi fikk helsikes mye korn oppi buksene og undertøyet fordi vi ikek hadde noe pledd Lenke til kommentar
roflkake Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Vet du hva....noen ganger så må du bare si fuck og gjøre det....Det er mitt eneste tips...sorry de alle andre er tatt...og når ingen av de passer noe særlig så er det ikke noe og gjøre...Take a risk... Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Telttur er romantisk, ja. Men det er jo selvfølgelig greit om det er noe dere begge liker 9080077[/snapback] BARE HUSK MYGGSPRAY!! FOR GUDS SKYLD! Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 I bygda der jeg bor så er det vanlig blandt ungdommene som har samme problem som deg å dra til kirkegården. hehe! Det er et lite skogholt med en liten gressflekk inne på kirkegården. Det blir av ungdommene kalt Maria's plass. Etter Jesu mor! Der kan man ha sex helt uforstyrret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg