Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problem med å finne plass til uforstyrret sex!

Gjest _gutt17

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å gjøre det når dere er på en fest hos en kompis eller noe? Bare gå i toppetasjen på et rom og så låse rommet..? Bare et påfunn, men syns det var fint jeg.. Når du blir 18 kan du jo ta bilen og kjøre til et uskyldig sted og "kjøre litt" :D

Lenke til kommentar
Ta det på gulvet! (da knirker ikke senga, som regel) Men pass opp! Vegg til veggtepper KAN gi brannsår! :p

9080819[/snapback]

Hahaha. Problemet da, er at senga IKKE knirker, og dermed tror de som sover i naborommet, at du IKKE har sex - og plutselig buser de inn, mens du kjører på i ekte doggy-stil. *mimre* :blush::love:

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Bare ha det hjemme hos en av dere da. Foreldre pleier ikke bry seg når alt kommer til stykket. Hvertfall mine foreldre bryr seg aldri om slike ting. De har jo vært på min alder en gang.

9080460[/snapback]

Tror mine foreldre vil bry seg. "ikke sex før ekteskapet", men det har jo jeg brutt da! De vil nok ikke bli særlig glade om de finner oss i senga når vi koser oss litt!

Rolig sex...sist vi hadde sex så gikk det ikke lydløst akkuratt, så spørs hva vi får til på rommet mitt(evnt. hennes)

Lenke til kommentar
Bare ha det hjemme hos en av dere da. Foreldre pleier ikke bry seg når alt kommer til stykket. Hvertfall mine foreldre bryr seg aldri om slike ting. De har jo vært på min alder en gang.

9080460[/snapback]

Tror mine foreldre vil bry seg. "ikke sex før ekteskapet", men det har jo jeg brutt da! De vil nok ikke bli særlig glade om de finner oss i senga når vi koser oss litt!

Rolig sex...sist vi hadde sex så gikk det ikke lydløst akkuratt, så spørs hva vi får til på rommet mitt(evnt. hennes)

9081672[/snapback]

Vet at dette ikke er veldig konstruktivt, men om jeg hadde hatt slike foreldre hadde jeg gjort alt i min makt for å bryte alle mulige teite regler de ville laget, er bare meg men :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Om foreldrene dine seriøst vil at du skal vente til ekteskapet, og du allikevel har brutt dette, hva skal de gjøre da?

9082439[/snapback]

det vet jo ikke de da seff.

Ser ikke ut til at hun vil ha noe stille sex på mitt rom iallefall!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...