Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problem med å finne plass til uforstyrret sex!

Gjest _gutt17

Anbefalte innlegg

Gjest _gutt17

har et problem...når jeg og dama vil ha sex så finner vi ingen plass vi kan ha det!

ikke på mitt rom pga. det er helt inn til stuen og en av foreldrene mine er alltid hjemme(og søsken..som regel)

hennes rom(også intil stuen) og noen folk er som regel alltid hjemme der uansett!

Hvis jeg bruker nøkkel vil foreldrene mine bli mistenksomme, siden de vet at jeg har jente besøk(og kanskje de vil høre oss)

ps! Har helst ikke lyst til å havne på "Blitt ferska" tråden!

-Noen tips om hvor vi kan ha det hen? kom helst ikke med sånne syke forslag som f.eks: offentlig toalett, i parken osv...

vil helst ha noen behagelige plasser også, eller noen måter for å unngå at mine\hennes foreldre mistenker\hører noe!

(bruker gjestefunksjon for å ikke kunne knyttes til min skikkelige bruker her på forumet)

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vil antakelig bli vanskelig å få lov av foreldrene!

er jo også bare 17 år da(hun 16)

9079985[/snapback]

Hvor strenge foreldre har dere? Dere er jo lovlige begge to, og foreldre kan jo ikke regne med at ungene deres skal forbli små og uskyldige hele livet, selv om de helst ikke vil vite noe annet. Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest Guest

er jo en god ide det!

jeg har ganske så strenge foreldre.

Har faktisk snakka med dama mi om at vi kanskje kunne ta en liten helgetur isammen og hun likte ideen, men tror ikke at jeg får lov til det, men egentlig så burde jeg jo få lov...er jo tross alt mitt liv og er jo 17 år!

Det hadde også vært greit om jeg kunne ha sluppet å reise langt vekk bare for å ha sex...

Lenke til kommentar
Gjest Guest

tror ikke dama mi vil like å gjøre det på noen toaletter...heller ikke jeg!

Skal prøve å få til en tur, men dette kan vi jo ikke gjøre hver gang når vi har lyst til å ha sex!

Lenke til kommentar

Jo, spørsmål. Er det vanlig at folka kommer brasende inn til dere? I så fall vil jeg se på det som ganske frekt. Man har faktisk et privatliv, og om dere er over 16, som dere jo er, så har det faktisk lov til å ha sex. Hva ville være det største problemet om dere faktisk blei busta?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...