Mokrish Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Heisan. Er på jakt etter en bærbar PC til skolebruk mest av alt. Men om et år skal jeg til utlandet og vil gjerne fortsatt ha en PC som fortsatt er spillbar til de fleste spill om et år. Foreløpig ser denne veldig bra ut: Multicom Compal IFL90+ Et par spørsmål. Burde jeg satse på Vista? Eller er det fortsatt for liten kompatibilitet med andre programmer? Hvilken vista bør jeg gå for? 32 bit eller 64? Noen andre tips til PC kjøp? Asus G1 har jeg også sett på, men Dell XPS sin feteste maskin blir for dyr og for tung. Endret 15. juli 2007 av Mokrish Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Du kan også se på zepto znote 6224 dersom størrelse-vekt har litt å si. Den har nesten de samme specsene som IFL90+. Finnes på Netshop.no sine sider Har en selv, og anbefaler den på det sterkeste Endret 15. juli 2007 av Odovacer Lenke til kommentar
Mokrish Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Den så meget bra ut den. Men skulle gjerne sett noen tester av den. Hvor lenge varer batteriet, har den blåtann, osv. Må si det så ut som IFL var mer utstyrt med finesser, og prisen er så å si det samme, med de samme spesifikasjonene. Jeg vet ikke helt jeg. Vanskelig å bestemme seg når det er snakk om 15 lapper. Dyr skolepc liksom Lenke til kommentar
Mokrish Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Så også litt på denne. Så meget bra ut i forhold til prisen. Acer Aspire 5920 Lenke til kommentar
5-7 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Den Acern har også 1GB Turbomemory og 802.11N støtte, men de har ikke skrevet det opp.. Gleder meg til å få den imorgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå