Kstef Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Send meg e-mail adressen din, så kan jeg sende deg det du trenger. Har selv et sapphire 9700 non-pro som jeg har flashet og overklokket.. Lenke til kommentar
bandrex03 Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Er det noe problemer med denne biosen? Som f.eks at det kun er NTSC istedet for PAL på tv ut?(siden det står i beskrivelsen) Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Nei, det er ikke noen problemer med den biosen. Den er satt til NTSC som default på tv-ut(pga. late amerikanere), men det kan du endre i kontrollpanelet til skjerkortet. Du setter det til PAL-B som er det vi bruker i Norge. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Eh... Har litt problemer med denne biosen til Sapphire 9700 non-Pro Pal to NTSC... Lurte på om noen kunne hjelpe meg??? Bootet opp og flashet slik som var beskrevet, men da jeg startet maskinen på nytt ble det svart skjerm og en masse piping... Noen som har noen råd??? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Må du ikke update biosen i skjermkortet for å få klokke litt da? har lest... Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Hadde samme problem som deg, men når jeg brukte "flashrom.exe" til å flashe så funka det. Hvis du derimot har glemet å plugge inn strømkablen til skjermkortet vil det begynne å pipe Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 jeg har et Sapphire Atlantis PRO (Radeon 9700 Pro) det lar seg klokke med Powerstrip, Ragetweak (eller hva det nå heter), vel og merke er det ikke den store overklokking du kan gjøre med disse kortene på grunn av kjølingen som ikke er spesielt bra Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Humm... har også fått Redline... fikk blåskjerm tvert når jeg overklokka hele 5MHz og trykte "Apply"... Trodde også at Sapphire Rad9700 skulle være åpen for oc... men men. Har fått tak i BIOS som skal tillate dette, men har ikke flasha enda.... gidder ikke før jeg må... har allerede for svak cpu... Lenke til kommentar
HansKåre Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 på den gamle PCen Hadde eg et Sapphire 9700non-Pro brukte powerStrip men etter 3MHz blei bilde bugga Gidde ikkje å flashe det no som eg har oppdatert!!! Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 det e jo ein herlige følelse når man ser kor stor forskjell litt overklokking av hovedkort gjør i testene.. eks.. 3DMark03 - fra 4530 poeng til 5113 poeng med verdiene gitt nedforbi her.. altså.. eg føle liksom ein innvendig glede.. sånn deep inside lissom.. kanskje forstå atte kånå seie eg e nørd.. *hrmf* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå