Åsmund Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Har kjøpt meg MSI p35 plantium og twinmos minne og led indikerer minneproblemer. Er dette en kjent feil? minnebrikka kom rett fra nevøen min som lånte den der den fungerte helt fint. Jeg bruker kun en molex kontakt isteden for eps, men dette skal vel fungere greit? Har 350w psu e6600 og ati 1950xt. Dette skal vel ikke kreve så mye strøm? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Har han samme hovedkort som du har? Om ikke så kan det være at msi ikke liker twinmos minebrikker. Selv har eg kjøpt disse, de to siste gangene eg har oppgradert, Crucial DDR2 PC5300 2048MB. Har msi975x PU ED Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) nei han har ikke samme hk. jeg får undersøke om han har andre minnepenner. edit: skulle sende det inn til komplett. Endret 18. juli 2007 av Åsmund Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 har testa med ett crucial minne nå. hjalp ikke. Kansje jeg får høre med komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå