kense Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hei Hvilke program utenom acrobat pdf professional kan man bruke til å lage pdf filer. Helst enkelt lite raskt og gratis Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Har god erfaring med PDFCreator. Lenke til kommentar
kense Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Noe som kan lage og ikke bare printe? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Både PDF995 og PDFCreator lager filer, sjølv om dei vert installert som skrivarar. Når du skriver ut med ein slik PDF-skrivar får du spørsmål om å lagre ei fil. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 open office kan lage pdf filer av alt mulig! anbefales Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Både PDF995 og PDFCreator lager filer, sjølv om dei vert installert som skrivarar. Når du skriver ut med ein slik PDF-skrivar får du spørsmål om å lagre ei fil.9079973[/snapback] Men det du får er ikke en særlig god pdf-fil. Den blir vel egentlig det samme som et bilde? Sist jeg sjekket, var ikke PDF995 mye å skryte av i hvert fall. I en "skikkelig" pdf-fil skal man kunne ha kapitler/bokmerker, markere tekst osv. Da er det vel få (om noen) gratisalternativer. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Veit ikkje eigentleg, har aldri prøvd PDF995 som eg kan hugse, og PDFCreator berre ein gong. Var dog ein god del innstillingar i PDFCreator etter kva eg hugser. Når det gjeld OOo, som kjellthore nemnte, so kan ein der iallfall få med bokmerke, velge om dei skal visast når ein opner fila og markere teksten. Bokmerka er då overskriftene i det aktuelle dokumentet formatert med stilar. Endret 15. juli 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå